Gosz

Goede deal met G gedaan :+1: super snel en vol vertrouwen! Volgende keer weer een biertje!

Gr R

1 like

Prachtige klok (ja, klok) overgenomen van @Gosz

Zeer prettige deal en lekker bakkie koffie! Dank!

1 like

Vlotte transactie met @Gosz vandaag. Snelle, duidelijke en aangename communicatie en afhandeling. Graag tot volgende keer!

1 like

Een horloge overgenomen van @Gosz

Was planningstechnisch en logistiek een kleine uitdaging maar doordat de beste man het geduld van een engel heeft is het allemaal goedgekomen :+1:t2:

Vraag me wel altijd wel af wat mensen in de bar van een van der Valk hotel er van denken als twee mannen een date plannen om het enthousiast over horloges met oude rammelende banden te hebben maar andere kant geef ik er ook weer niks om want ik ben grote blij…

Bedankt voor de koffie en misschien tot de volgende, ik vond het een prettige ervaring :white_check_mark:

1 like

Deze week een aantal horloges geruild met @Gosz tegen een echte grail. Topdeal, fijne efficiente communicatie en soepele overdracht. :+1:

1 like

Vandaag een mooi horloge van @Gosz mogen overnemen.
100% volgens afspraak, prima ervaring en het was erg gezellig. Nogmaals dank voor de koffie en graag tot een volgende gelegenheid.

1 like

Vandaag een mooi horloge van @Gosz toegekregen, alles volgens afspraak en met een vlotte en heldere communicatie, kortom een zeer betrouwbare liefhebber en gemeenschapslid. Ik werd even ongemakkelijk toen de doos bleek open gemaakt te zijn na verzending en ik het horloge niet direct vond maar dankzij een supersnelle interventie van Gosz werd ik al snel gerustgesteld. Bij mij ook graag tot een volgende keer!

1 like

Ook hier een erg prettige ervaring met @Gosz

Horloge zoals beschreven, goede communicatie en verzending sneller dan het licht.

Tot een volgende keer!

1 like

Perfecte ervaring met @Gosz.
Duidelijke communicatie, op tijd, aardige kerel.

Aanrader!

1 like

Heel prettige ervaring met @Gosz :ok_hand:
Man van zijn woord en heel gezellig.
Prettig zaken doen en warm aanbevolen! :+1:

1 like

Transactie uit het boekje afgerond met @Gosz, er waren wat zaken die eerst moesten worden afgehandeld en dus het nodige geduld vergden van G., maar het kon niet vriendelijker en leuker worden opgepakt door hem.

Een gentleman en levensgenieter, en die parel uit het zuiden komt dan ook met mijn hoogste aanbeveling.

Tot snel G!

1 like

Net een mooi horloge overgenomen van @Gosz. Heel prettige ervaring!

1 like

Gisteren een horloge van Gosz overgenomen. Fijne communicatie via ‘t forum/Whatsapp en ook in het echt een prima gozer!

Dank voor de koffie en het leuke gesprek, @gosz!

1 like