Gosz

Vandaag een deal gemaakt met @Gosz. Zeker aan te raden. Goede communicatie, betrouwbaar en een erg leuke, echte liefhebber. Top!

2 likes

Dit kan ik beamen. Vorige week leuke ruildeal met Gosz gedaan. Prettige ontvangst bij hem thuis, goeie koffie en lekker gebabbeld over horloges. Prima kerel!

2 likes

Fijne deal gemaakt met Gosz :muscle: zeker aanrader!

1 like

Zonet een mooie jubilee band verkocht aan Gosz. De communicatie verliep vlot en open. Betaling werd netjes gemaakt zodat ik vervolgens de band kon opsturen. Achteraf nog leuk beeldmateriaal ontvangen van het resultaat - wat er zeker mag zijn!

Veel draagplezier met deze prachtige combo!

1 like

Vandaag fijne deal achter de rug met @Gosz . Afgesproken op een terrasje, leuk over horloges gepraat, lekkere koffie en beiden met een nieuw horloge naar huis (ruildeal) :slight_smile: Wat moet dat meer zijn… :sunglasses:

Aanrader!

1 like

Vreemd @Gosz heeft een interresante advertentie staan maar verborgen profiel waarom ? dat werkt zo niet. PM sturen kan ook niet

1 like

astu: Hoe stuur je privé accounts een bericht

De reden waarom ik gekozen heb voor een verborgen profiel, is omdat ik vind dat niet iedereen alles, in één oogopslag, hoeft te zien…

In deze tijd heb ik daar niet zo’n fijn gevoel bij.

Je bepaalt zelf wat er op je profiel staat zie daar geen piunt NB dat werkt 2 kanten op je wil graag weten met wie je van doen hebt

1 like