Goud is niet (altijd) fout! Laat je gouden horloges zien.

10 likes

:flushed:

2 likes

21 likes

15 likes

Heb helemaal niks met dit merk!
Maar die combi van goud met groen, bracelet en retro kast die mij vintage vibes geeft is de reden dat ik hem tof vindt :smile:

Iemand idee van welke merk en model dit een homage is ?

6 likes

10 likes

12 likes

19 likes

Mijn oude Omega😀
Blijft een mooie en unieke horloge.

1 like

26 likes

10 likes

Dit is echt een geweldig horloge met een fantastische complicatie! Ik las dat dit het kleinste mechanische planetarium ooit gemaakt is, heel tof :clap:

@Azaan , wat heb jij toch ongelooflijk mooie Omega’s.
Deze, met die fascinerende wijzerplaat, lijkt in perfecte staat, optisch in ieder geval.
Schat zo in dat ook technisch gezien niets aan toeval overgelaten is. Ook het model uit 1958 dat je te koop hebt is flawless en betoverend.

Complimenten :ok_hand:

3 likes

Bedankt man.
Het was eigenlijk een NOS.
Nooit verkocht geweest.
Inclu stinkers stonden nog erop! En full set.

22 likes

Als je zo’n horloge tegenkomt en kunt kopen, dan ben je volgens de Belgen een gelukszak.

En gij Azaan, gij zijt een gelukszak.
( of een Rotterdamse gappie met mazzel :thinking::smiley:)

3 likes

10 likes

Bedankt. Inderdaad een bijzonder horloge, van dit “planetarium 2000” model zijn minder dan 50 horloges gemaakt. Na 2009 is de moderne variant gekomen.

Eerder had ik een drieluik geschreven over dit model met alle informatie, geschiedenis en foto’s die ik kon vinden. Hier het laatste deel met links naar eerdere delen:
G.A. (GRAIL AANWINST)!! || Christiaan van der Klaauw - Planetarium || 3/3 || Laatste deel: Review en Conclusie

1 like

14 likes

6 likes