De eerste keer dat ik een PVD Skydweller zie, maar dat is het erge nog niet… Bamford heeft een PVD coating op het goud aangebracht! ::o
X, en dat voor slechts $70.000.
De eerste keer dat ik een PVD Skydweller zie, maar dat is het erge nog niet… Bamford heeft een PVD coating op het goud aangebracht! ::o
X, en dat voor slechts $70.000.
En neem van mij aan dat de gekkies hier op afvliegen. Als je deze bedragen kunt uitgeven aan klokkies dan vind je dat juist stoer. Goud met een zwart laagje…
zo vind ik de sd wel mooi. Orrigineel vind ik niet mooi.
Lelijk.
duur laagje zit er op dan!
Er zal wel een markt voor zijn 
Kweenie hoe de kleur irl is, maar zo op dit plaatje vind ik dat pastelblauwe te lady-like.
Ik vind het wel wat hebben, maar ik vind het gestoord om pvd op goud te doen. Dan weet je toch echt van gekkigheid niet meer wat je met je geld moet doen.
Tenzij je van een lekker zwaar horloge houdt, kan ik er niet bij dat je het goud zou willen bedekken met een laagje… Volstrekt zinloos. Overigens vind ik het zwarte hem wel staan…
Deze zijn er niet in het staal, dus als je hem wilt PVD’en heb je weinig keuze. Echter vind ik dit echt heel erg zonde.
Deze zijn er niet in het staal, dus als je hem
wilt PVD’en heb je weinig keuze. Echter vind ik
dit echt heel erg zonde.
Normale procedure bij Rolex. Eerst edelmetaal en dan na 3 jaar ook in staal (en weer wat duurder…)
JTrapman Schreef:
Deze zijn er niet in het staal, dus als je hem
wilt PVD’en heb je weinig keuze. Echter vind ik
dit echt heel erg zonde.Normale procedure bij Rolex. Eerst edelmetaal en
dan na 3 jaar ook in staal (en weer wat
duurder…)
Ik twijfel nog of ze de stap gaan maken naar staalgoud en uiteindelijk staal. Hij heeft dezelfde kast als de Daydate dus misschien blijft hij alleen in edelmetaal verkrijgbaar. Ben benieuwd of basel '13 of '14 dan de eerste staalgouden SD gaat brengen. Een stalen YM2 zou ook ernstig sexy zijn.
Een stalen YM2 zou
ook ernstig sexy zijn.
Oeh, dat zou ik ook wel erg leuk vinden. Echter zou hij dan alsnog een vermogen kosten. Denk niet dat het heel veel geld zou schelen.