Gouden Brunmontagne N.A

Hallo allemaal,

Nog net gearriveerd in 2020, dus mijn laatste dit jaar een mooie “foute” Brunmontagne met blauwe wijzerplaat en Seiko binnenwerk onder de kap.
Op mijn leeftijd is het ook wel eens een keertje leuk om een compleet gouden horloge om de pols te dragen.
Ik kon deze natuurlijk ook in het “show je Brunmontagne” topic plaatsen maar ik vind het veel leuker om een eigen topicje hierover aan te maken, het horloge is het waard.
Na leuke pb’s heen en weer, dit horloge aangeschaft omdat ik het leuk vind om nog een Nederlands horloge erbij te hebben naast de Pellikaan.
Ik moet zeggen dat het een perfect afgewerkt horloge is met een mooie gouden band die ook nog eens redelijk makkelijk in te korten is met een fraaie blinde sluiting.
Het blauw van de plaat is elke keer anders naar gelang het soort licht dat er op valt.
Ik weet dat in het topic van de nieuwe HFLE 2021 van Brunmontage er nogal een discussie ontstond over de klaeuraccenten op de bezel en de kast maar ik vind het iets extra’s geven, volgens mij is zonder erg saai.
Als detail zit er ook een kleuraccent op de kroon waaruit blijkt dat Pascal gevoel voor detail heeft.
De gepolijste bezel op de gesatineerde kast is ook een fraaie combinatie.
Zoals jullie merken ben ik wel enthousiast.
T.z.t. koop ik er voor de afwisseling nog wel eens een mooi blauw bandje bij voor het afwisselen.
Als extra kreeg ik er van Pascal ook nog een mooie pouch bij wat natuurlijk toppie is.
En… de pouch was ook nog gratis.

Nog wat plaatjes natuurlijk.

Bedankt voor het kijken

groetjes Lenno

38 likes

Geniet van de aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd :+1:t2:

2 likes

Geniet van deze Brunmontagne! :smiley:

1 like

:ok_hand:

1 like

Mooi BM in gold color. :fist_right: :fist_left:

1 like

Gefeliciteerd en geniet er van, het is een mooie.

1 like

Altijd leuk een NA. Veel draagplezier!

Enne, niks mis met een beetje bling hoor😉

1 like

Gefeliciteerd!

Graag een foto van je horloge, liggende op je hoorn!

1 like

Mooi he? (Donker) Blauwe band ook trouwens :wink:

4 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Lenno!!
Ben blij om te lezen dat de Representor goed ontvangen is :smiley:.

Bedankt voor je vertrouwen en welkom als Representor bij Brunmontagne! :partying_face: :smile:

1 like

Veel plezier met je aanwinst!

1 like

Op mijn hoorn, dat gaat niet meer, die heb ik allemaal verkocht.
Vanwege mijn oorprobleem, ik heb nog wel een klein kinderhoorntje.
Maar u vraagt wij draaien :joy:

groetjes Lenno

5 likes

Machtig mooie foto’s, Lenno! Hartstikke bedankt.

1 like

Die s mooi!

1 like

Gefeliciteerd ! Fijn horloge, ben er ook erg blij mee :+1:t2:

5 likes

Gefeliciteerd

4 likes

Ga je geen spijt van krijgen, prachtige aankoop! Proficiat.

1 like