Gouden dameshorloge

Hallo allemaal,

Voor mijn vriendin ben ik opzoek naar een mooi dameshorloge. Ik zit nog in de oriëntatiefase en het kan nog alle kanten op. Van een horloge met gouden elementen tot een horloge met gouden kast en band. Verder moet het horloge een quarz uurwerk hebben. Ik heb een budget tot maximaal 6k€ maar het hoeft niet op, dan heb ik nog geld over voor iets anders. Tot nu toe kom ik op een Omega Constellation of een Ebel sports classic.

Omdat ik helemaal niet thuisben in vrouwenhorloges wil ik jullie hulp inschakelen. Hebben jullie suggesties voor horloges die voldoen aan mijn zoekcriteria of hebben jullie iets moois in de aanbieding, laat het dan vooral weten. Liefst met een plaatje.

Een paar plaatjes van horloges waar ik nu aan denk.

8 likes

Ik heb een paar jaar geleden een mooie Constellation voor mijn dochter gekocht, echt een prachtig horloge! Dat was een 12752000 met diamanten in de lunette, vind ik persoonlijk mooier dan met de romeinse cijfers.
Edit: plaatje erbij.

8 likes

Ben ik het mee eens. Had die met romijnse cijfers snel toegevoegd maar weet dat ze dat niet zo mooi gaat vinden.

Toffe vader ben je trouwens :ok_hand:

3 likes

Die Ebel die je last zien is trouwens ook erg mooi! :ok_hand:
Ik heb laatst ook nog eens wat naar Piaget gekeken, ook zeker de moeite waard om even naar te kijken. Maar dan gaat je budget wel op, denk ik! :grin:

Succes met de zoektocht! :+1:

3 likes

Puur goud, nee dan heb ik niet zoveel te suggereren, maar in de vintage vind ik dat Eterna (Shahida) en ook Universal Genève ook leuke dingen voor vrouwen heeft gemaakt. Ik zou verder nog wel kunnen suggereren van bijvoorbeeld Getal Genta’s eigen merk ne Frederique Constant doet het ook goed, vind ik, voor de vrouwen. Terwijl Mühle Glashütte ook onverwachts waardige opties heeft. Maar puur goud… …

1 like

Ik heb een Ebel voor mijn vriendin gekocht en zij is enorm tevreden over het draagcomfort van de wave-band en het bescheiden formaat. De gouden variant die je toont is prachtig!

Een mooie must de cartier met een roze wijzerplaat oid kan ook in de smaak vallen :smile:

9 likes

Ja, Cartier ook mooi voor vrouwen.

1 like

De Ebel is prachtig. De Beluga lijn van Ebel zitten ook wel (letterlijk) pareltjes tussen.

3 likes

Een mooie Cartier misschien?

2 likes

Ja gaaf hè.

Daar ga ik ook eens naar kijken.

Ook Cartier ga ik eens bekijken. En zeker ook de

2 likes

Lady Wings? Beetje goud maar wel klassiek.

5 likes

Ik vind Cartier altijd heel mooi bij dames. Ook een vintage Omega C-case vind ik goed staan.
Mijn eigen wederhelft draagt sinds kort een Omega Aqua Terra van 30mm op stalen band, zowel stoer als elegant. :ok_hand:

Edit: sorry, ik heb de helft van de wensen niet doorgelezen. De intenties waren goed, maar geen antwoord op je vraag.

De AT is overigens wel quartz, maar dan weer zonder goud.

5 likes

https://www.longines.com/nl/p/watch-conquest-l3-376-3-87-7?utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIrLX97KiKiwMVVKSDBx3lnQPxEAQYAyABEgLvwPD_BwE. Longines heeft verscheidene horloges voor dames.

2 likes

Ik heb misschien wel een van de meest populaire opties nog niet voorbij zien komen, de Cartier Panthere. Maar dat is het ook wel weer, misschien te populair

4 likes

Of een andere Cartier, iets sportiever, de Roadster midsize

Tudor royal of black bay in two-tone. Nieuw, met garantie

6 likes

Een Tag Heuer Aquaracer is ook lekker sportief

2 likes

Voor mijn vrouw viel de Ebel af ivm stijl, voor mij ivm budget :slight_smile: Maar ze hebben wel hele fraaie opties, en als ze een wat meer uitgesproken smaak heeft biedt Ebel wijzerplaten die je volgens mij nergens anders tegenkomt.
Zo’n Constellation vind ik echt geen porem!

2 likes

De Cartier tank zou een mooie optie zijn, maar in het goud red je dat niet binnen je budget. Een goed alternatief is longines.

1 like

Haha, geen pelrobleem hoor. Vind ook deze suggesties leuk om te bekijken.

Inderdaad een populair horloge maar daarmee niet minder mooi. Deze gaat op de lijst, bedankt.

Ook mooi maar weer net de sportief ben ik bang. Ik denk dat alle horloges met een duikeing, zoals de TH en de Breitling, het niet gaan worden. Wel bedankt voor het meedenken @Jur en @APMV :+1:

Longines ga ik ook eens goed bekijken, bedankt @Pieterswatch en @Mbijn

4 likes

Van mijn vrouw.

2 likes