Gouden horloge beperkte keuze?

Ik ben op zoek naar een volledig goud (lees verguld) horloge in de prijsklasse van 500 euro. Waarschijnlijk wordt het de prs200. Het is me opgevallen dat er weinig keus is in deze prijsklasse. Wie weet nog meer alternatieven?
[/url]

swatch met bijna eenzelfde uurwerk.

Niets ten nadele van Swatch maar dat is niet meer mijn merk. Toen Swatch pas begon en ik nog een tiener was heb ik ze met veel plezier gedragen. Heb je geen foto ervan?

swatch golden chest :

http://www.squiggly.com/swatch/p/product/i/14355/code/YOG100G/name/Golden%20Chest

ik vind hem niet minder erg dan de Tissot :smiley:

Maar hij is wel goedkoper !

Ik vind de Tissot best wel een mooi horloge, (tu)
de Swatch vind ik wel erg lelijk , ziet er heel goedkoop uit (td)

De seiko SNZE20 ?

Staat nog op mijn wishlist

@Master-Fan Het blijven voor mij toch “plastic” horloges die Swatch modellen. Enne ik draag bijna nooit goud maar ik kom soms in kringen waar dit wel geappericieerd wordt. En ik vind het op zijn tijd ook mooi. De Tissot is erg mooi maar het verbaast me gewoon dat er geen andere merken in dit segment zijn met een soortgelijk model.

Kijk dat is wel weer mooi eric128. Wat kost deze en waar?

e-bay
zo rond de 100 euro

Heb er ooit een paar gevolgd die pokemonyu in de verkoop had. Sindsdien heeft er weinig meer te koop gehad (blijkbaar onvoldoende intresse en dus dito lage opbrengst)

MvG Eric

Nou dat wordt weer zoeken. Een Seiko5 ontbreekt nog in mijn collectie en ik zou zo twee vliegen in één klap slaan. Ik koop hem het liefst in Nederland dus mochten er nog forumbroeders zijn die er één te koop hebben hoor ik dat graag.