Gouden horloge

Hallo,
uit een erfenis heb ik een gouden horloge. Ik kan het merk niet goed lezen, iets van Bety special, 17 rubis, incabloc. Helaas zegt dat mij niets. Misschien kan iemand mij er iets meer over vertellen.
Ik kan helaas geen foto plaatsen.

alvast bedankt voor de info.

Te summiere informatie, daar kan niemand wat mee…

De horloge is helemaal van goud 18k. Ook het bandje is goud. Wat zou u nog meer willen weten? Jammer dat ik geen foto kan plaatsen! Dan was het “probleem” opgelost :wink:

Waarom kan je geen foto plaatsen?

Grtz Melvin

Op het ‘merk’ kan ik al niets vinden. Dat ie van goud is helpt natuurlijk ook niet. Incabloc en 17 rubis zijn zulke algemene termen dat je er niets mee kunt.

Een foto geeft echt meer uitsluitsel.

ik zie niet waar ik dat kan doen. krijg de foto er niet op.

Je moet de foto’s uploaden in een programma zoals Photobucket. Daarna kun je vanuit photobucket de link kopiëren in dit forum.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

de foto’s moeten via een server geplaatst worden, maar dat lukt me niet. helaas!

bedankt ik had het gelezen. sorry voor de moeite!

Je wilt de waarde weten neem ik aan? Het klinkt niet als een bekend en/of goed horlogemerk. Waarde zal dus puur de goudwaarde zijn.
Misschien zo’n 8 gram, misschien iets meer. 160 tot 180 euro.

Grtz Melvin

Ik wilde vooral meer weten over waar het horloge vandaan komt, of het merk jullie iets zegt, ook omdat ik het niet goed kan lezen. Aan goudwaarde is hij het 3 dubbele waard zei de juwelier. Maar wat ik zeg, dat is voor mij niet het belangrijkste.

Je hebt gelijk, ik was de band vergeten. Dan zul je toch echt met foto’s moeten komen en het liefst ook van het uurwerk.

mvg Melvin

Is het merk “BETY” dus gedeeltelijk onleesbaar ?

staat er mogelijk “ROTARY” of “TOURBY” ?