Gouden horloges

Op het forum word er weinig over gouden horloges gepraat.
Is er niemand die dit mooi vind hier op het forum of zijn ze gewoon te duur en kan niemand op het forum deze betalen.

Bij nieuwe aanwinsten ben ik volgens mij nog geen gouden horloge tegen gekomen en ik lees het forum nu toch al bijna 1,5 jaar geloof ik.

De meeste horloges die ik in het goud zie zijn niet mijn smaak, maar als ik een mooi gouden horloge zie vind ik hem toch altijd een heel stuk specialer.
vooral platte dress-watches zie ik graag in het goud.

Goud is niet mijn stijl. Heb een paar vintage gouden Omega’s gehad, maar toch snel weer weg gedaan.
Ik zie sowieso weinig gouden klokken. ook op timezone.

Misschien heel oneerbiedig, maar ik denk dat de meeste gouden klokken worden gekocht, om ermee te patsen.
En dan heb ik het niet over dress-watches, maar over Breitling Chronomats in vol goud en Rolex Daytona’s

Sommige dresswatches vind ik dan wel weer mooi in goud, zoals een Blancpain of Breguet.

Mooi goud (of goudkleur) is niet lelijk:

Toch?

Bij nieuwe aanwinsten ben ik volgens mij nog geen
gouden horloge tegen gekomen en ik lees het forum
nu toch al bijna 1,5 jaar geloof ik.

Jawel hoor, deze heb ik in maart gepost:

Die Yes-watch vind ik echt niet mooi, een voordeel: dat ligt niet aan het goud :wink:

Die CdvK ziet er daarentegen wel super uit. Moet wel zeggen dat ik hem in rose goud of witgoud dan toch mooier vind.

Mooi goud is niet lelijk ;).

Gerwin

Hoi Ivo.
Niet goed opgelet.
Deze aanwinst is in maart gepost.

Groeten,
JohnSr

Mmm ik meen me ook iets te herinneren dat ik een gouden horloge gekocht heb een paar maanden geleden. Welliswaar witgoud, maar goud is goud!

Overigens vind ik wit en rosé goud schitterd. Geelgoud doet me daarintegen wat minder of er moet breguet opstaan, dan vind ik alles mooi :D!

grt

Leon

Mijn geheugen heeft waarschijnlijk een paar grote gaten, ik kan me de gouden horloges van ‘nieuwe aanwinst’ weer herinneren. Schitterende horloges.

Ik vind beschaafd goud voor een dresswatch wel mooi. Zo als mijn Zeno skeleton of Revue Thommen cricket. Alleen een gouden lunette is ook netjes. Te grote gouden Rolexen of Breitlings met dito band is niet mijn ding.