Geachte leden,
Heb via mijn broer een gouden zakhorloge in mijn beheer gekregen wat van mijn opa is geweest.
Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de waarde hiervan is hij wil het graag aan een familielid verkopen.
ik heb fotos maar weet niet hoe er op te zetten
Goede morgen, welkom dan maar, voorstellen en plaatjes zijn eigenlijk wel een eerste vereiste om hier niet als Gold Digger te boek te staan en serieus genomen te worden met je vraag.
?? jij hebt het horloge gezien? massief? merk?
Je kunt de plaatjes gewoon in het vakje slepen waar je ook in schrijft en anders gebruik je het 7e icoontje boven het tekstvak om up te loaden.
Das toch “onbetaalbaar” ? de rest euro card - master card
Is een taxatie niet een eerlijke manier?
Sorry weet niet hoe dit werkt ik ben geen verzamelaar maar probeer alleen inzicht te krijgen
Als je inzicht wil krijgen, moet je ons inzicht geven.
Scherpe foto’s van dichtbij opgenomen in hoge resolutie, die voor- en achterkant, wijzerplaat en eventuele markeringen, stempels enz. tonen.
Dan kunnen we het proberen.
Maar dit ziet er al met al keurig uit, met een etui en een beschermingskast voor het horloge!
oke, dank voor uw opmerking
Denk dat ht de beste manier is dank u
Iets meer informatie zal handig zijn mbt; is het uurwerk onderhouden, is de wijzerplaat nog schoon, zijn er onderdelen vervangen en wat voor uurwerk heeft het? De meeste zakhorloges van goud blijven steken op de goudwaarde tenzij het een fraai uurwerk of merk heeft.
beste Petronella, ik ben erg benieuwd hoe het uurwerk eruit ziet? De houder en het mooie etui ziet er al heel indrukwekkend uit. Met een kloppend hart , graag meer foto’s van de wijzerplaat en het uurwerk.Succes en een enthousiaste groet. Jobo71
Petronella heeft blijkbaar niet zo veel interesse meer. Geen reactie en er is al aangegeven dat er iets meer info/plaatjes nodig zijn. Lijkt een ééndagsvlieg te zijn…