Casio MTS-100GL-7AVEF 90€ incl saffierglas.
Gaat een eeuw mee.
De plaat is los en het ding had al schade. Het vertrouwen is weg, haha.
Best een goede optie.
Misschien kun jij de mensen bij Casio eens adviseren over een pakkende naam!
Sorry, maar de meeste opties tot nu toe zijn best cheap ass qua afwerking (sorry guys ) Voor maar iets meer heb je een Eterna (190 euro) en dus een kwaliteitsklok die jaaaaaaren meegaat.
De bambino’s zijn fijne horloges.
Ik draag hem dagelijks met veel plezier.
Hirsch bandje eronder en hij zit perfect om de pols.
Bandje weliswaar iets te smal maar dat mag de pret niet drukken.
En nog steeds beschikbaar in het blauwe gedeelte
agree to disagree.
En geen dresser…
Denk dat die wel kan als dresser.
Even een update.
Heb de tank geplugd, evenals de Casio. Mijn schoonouders zijn nogal van de oude stempel en gaan binnenkort met mijn tips naar een juwelier in de woonplaats. ‘Handig voor wanneer er een keer iets mee is.’
In ieder geval goed voor de lokale juwelier!
Als er iets is aangekocht laat ik het weten.
Bedankt trouwens voor alle tips, bruikbaar of onbruikbaar. Zelf was ik ook erg gecharmeerd van de Eterna, maar iets via E-bay aankopen is echt niets voor mijn schoonvader. Haha.
via ebay aankopen; kan me voorstellen dat dat idd voor veel mensen een stap te ver is. Zeker als het voor hun gevoel een groot bedrag is. Iedereen moet vooral doen wat fijn voelt voor hun situatie en portemonnee
Dat dus… vind t lompe groffe grote klokken met een alles behalve originele uitstraling. Geen enkele toevoeging aan t horloge aanbod.
Het is een gouden Pulsar geworden, met witte wijzerplaat en zwarte cijfers in Times New Roman cursief lettertype.
10ATM waterdichtheid en een levenslange service om het batterijtje te vervangen bij de juwelier.
Het is maar wat je over de streep trekt zullen we maar zeggen…
Bedankt voor alle reacties! Topic kan natuurlijk open blijven voor algemeen nut.
G-Shock lijkt me de enige juiste keuze.
Nee dat is dus echt geen dresser, alles boven de 38 mm is geen dresser…
Daar heeft u gelijk in😉