GP ferrari wordt mij aangeboden. Jaar of 15 oud, defekt.
Is dit een echte en wat zou dat waars zijn defekt onbekend…
Pusher ontbreekt in ieder geval
GP ferrari wordt mij aangeboden. Jaar of 15 oud, defekt.
Er staan er 2 op Chrono24 in deze uitvoering (alleen heeft dit model rode wijzers voor de subdials?)
In goede staat vragen ze er ruim 2K voor. Als je dus aan de onderdelen kan komen en dan service geeft lijkt 500 een realistisch bedrag. Of het een goede aankoop is weet ik ook niet…
De verkoper komt betrouwbaar over ik heb ook zijn facefook account gevonden. De onscherpe foto s kunnen een aanwijzing zijn. Maar kan ook gewoon onervarenheid met horloge verkoop zijn. Waar ik nog wel mee zit is het verschil in de kleur van de wijzers.
Foto’s zijn zeker van de huidige eigenaar? Is niet echt heel veel detail op te ontdekken. Als je vergelijkt dan lijkt het paard anders, de kroon mogelijk me de kleur van de sundial wijzers, maar ben verre van een expert.
Waar twijfel je zelf aan?
hier klopt toch niks van, subwijzers zijn anders, Ferrari logo is anders, datumwindow is anders, caseback is anders…ik zet in op nep maar we hebben echt meer foto’s nodig…
Och wat erg ik heb het horloge al gekocht! @#$%&
Oeps…Foto’s?
Het was een echte dus? Ik vind hem wel mooi hoor
Wel bijzonder… was net even nieuwsgierig op Chrono24 aan het kijken, en daar staat een identieke. Alleen met de rode wijzer in de subdial op 3 uur ipv die op 6 uur…
Fraai ding!
Je ziet inderdaad veel variatie in de wijzers van de sub-dials. Ook wel witte stick-wijzers of drie keer blauw. Op dit horloge vind ik deze combinatie optisch in evenwicht. Links en rechts zwart midden twee rode wijzers.
Fraai horloge, alleen jammer dat ik niet van chronografen houdt ik heb liever een eenvoudiger horloge.
Oh, helemaal mee eens !! rood op 6 inderdaad meest uitgebalanceerd. Mooi horloge hoor!
Ik vind zelf chronografen wel mooi, maar niet perse met een ‘merk van iets anders’ erop, hoe leuk ik (oude) Ferrari’s ook vind …