Sorry voor wéér een nieuw bericht in deze soap, maar ik kan het niet laten. Krijg ik vandaag een mailtje met daarin een… nieuwe rekening voor de service aan mijn horloge.
Volgens het onderzoek is eea in het uurwerk niet goed en daarvoor is een gehele service noodzakelijk. Kosten rond de 931 Euro.::o
Oh ja, vergeten te melden mijnheer, dat is ex btw.
Ik krijg bijna een spontane wegtrekker, maar voordat het zover is, kan ik nog net een mailtje componeren richting GP:
Dear Nadege, mr. Rota,
I received this bill for service from your collegue at VRJ. As you can understand I’m shocked by this. I got in contact with mr. Rota due to a complain, he offered excuses for the situation and asked to sent in the watch again which I did, and now I get another, new bill for the repair?? I don’t know what the word service mean for GP, but I’m not pleased with this. I do not wish to pay anything and I’m hoping that everything is a misunderstanding.
I’m looking forwards to your reaction on this.
Kind regards,
Malus65
Mijn gevoel over de eerdere service heeft me niet bedrogen want ze stellen nu dat “the movement didn’t amplitude in chrono” wat dat ook betekent, maar “a service is needed”.
Schiet mij maar lek, wat is er dan die vorige keren gebeurd??
GP is de weg nu echt kwijt… al had ik dat idee ook al n.a.v. je eerdere ervaringen. Geen cent betalen en desnoods juridische hulp inroepen, omdat de kans bestaat dat ze het horloge niet afgeven als er niet betaald wordt.
Wordt het nu toch niet eens tijd (zoals ik al eerder suggereerde) om de eerste reparatiegegevens op te vragen, Stef?
Daaruit moet blijken staat door welke prutser aan jouw horloge is gewerkt.
En dan met een advocaat de kosten gaan verhalen op die prutser, als GP voet bij stuk houdt.
Da’s balen zeg
Ik zou een kopie maken van alle rekeningen
tot nu toe en die opsturen met de mededeling
dat je bereid bent om te betalen mits eerst
alles wat al betaald is incl. de reiskosten
wordt gecrediteerd. Volgens mij hou je dan nog
over…
Gelukkig toch een misverstand, getuige dit bericht wat ik zojuist ontving van het hoofd after sales, dhr. Rota:
Dear Sir
All my fault , I forget to inform our colleague
Please pardon me for this misunderstand
Please provide the repair free of charges
Warms regards
Gelukkig toch een misverstand, getuige dit bericht
wat ik zojuist ontving van het hoofd after sales,
dhr. Rota:
Dear Sir
All my fault , I forget to inform our colleague
Please pardon me for this misunderstand
Please provide the repair free of charges
Warms regards
X(X(
Oef, geweldig nieuws dit, scheelt je een hoop gezeur en geld.
Feli met dit eindresultaat!