Sorry voor wéér een nieuw bericht in deze soap, maar ik kan het niet laten. Krijg ik vandaag een mailtje met daarin een… nieuwe rekening voor de service aan mijn horloge.
Volgens het onderzoek is eea in het uurwerk niet goed en daarvoor is een gehele service noodzakelijk. Kosten rond de 931 Euro.::o
Oh ja, vergeten te melden mijnheer, dat is ex btw.
Ik krijg bijna een spontane wegtrekker, maar voordat het zover is, kan ik nog net een mailtje componeren richting GP:
Dear Nadege, mr. Rota,
I received this bill for service from your collegue at VRJ. As you can understand I’m shocked by this. I got in contact with mr. Rota due to a complain, he offered excuses for the situation and asked to sent in the watch again which I did, and now I get another, new bill for the repair?? I don’t know what the word service mean for GP, but I’m not pleased with this. I do not wish to pay anything and I’m hoping that everything is a misunderstanding.
I’m looking forwards to your reaction on this.
Kind regards,
Malus65
Mijn gevoel over de eerdere service heeft me niet bedrogen want ze stellen nu dat “the movement didn’t amplitude in chrono” wat dat ook betekent, maar “a service is needed”.
Schiet mij maar lek, wat is er dan die vorige keren gebeurd??