Graag advies, dresser voor 500,-

Ik zou gaan voor een Tissot Gentleman ?

Misschien niet écht dress - maar wel een polyvalente. Kan onder een pak en hamd maar best ook met een short en een polo’tje aan de strandbar naar mijn mening.

Ik zou hem op staal kopen en dan zelf evt wat spelen met lederen bandjes

Proficiat met je nieuwe baan!

12 likes

Eens, als we het hebben over de witte dial.
Die zalmroze echter…

8 likes

Niemand?

Orient Bambino, meer dan genoeg keuze.

8 likes

Oriënt Bambino

2 likes

Dat dus. :wink:

2 likes

Of Orient Star

7 likes

Wat klassieker dan bovenstaande semi-sport horloges:

Kan ook prima op leer:

6 likes

Als je nieuw wil, ff goed kijken naar aanbiedingen. hamilton intra-matic zou bovenaan mijn lijstje staan, bv bij olfert voor een goede prijs te vinden, wel boven budget. Met code nog 10 procent extra

Tissot visodate is nog steeds wel een winner naar mijn idee. Le Locle ook gehad, voelt een beetje cheap aan.

Seiko Cocktail ook niks mis mee, al zijn er veel bijzondere modellen, qua dress zou ik voor de meer simpele optie gaan

deze hadden ze een tijdje geleden nog mooi in de aanbieding, je kan een voorstel doen of ff wachten, sowieso 10 procent korting kan met code

1 like

In die prijsrange is Seiko (presage) koning
Die van @anon8024582HF is echt gaaf!

Ik stond een tijdje geleden voor de keuze en ben hiervoor gegaan:

En dit vind ik persoonlijk ook een leuke. Misschien wat meer sport en iets rustiger maar zou doorkunnen als dress:

Citizen Nb1050

8 likes

M’n interesse is gewekt. Ik zoek nog een roze dial in een klein formaatje, en heb even geen Hamilton.

1 like

Doe er mij ook 1 :+1:

2 likes

Die Seiko is top!

1 like

Deze Victorinox. Onlangs via chrono24 gekocht bij Perfuwatch in Spanje voor € 435,- all-in.

2 likes

3 likes

Hamilton Intra-matic gaat denk ik gezien de openingspost de verkeerde kant op. Dan beter de Jazzmaster Thinline Automatic of een andere uit de Jazzmaster-serie:

4 likes

Ik heb nog een mooie Seiko Presage Zen Garden open heart die binnenkort de verkoop ingaat. Zoiets fraais heb je al voor net onder de 300 euro.

1 like

Dank voor alle suggesties tot nu.
Ik ben net bij de Seiko winkel geweest. Daar het volgende gepast. Sorry voor het slechte licht, brrr. Bij de juwelier is het echt nooit goed.

En wat ze ook hadden liggen was een limited edition handgemaakte dial. Wat een beauty! De foto’s doen absoluut geen recht hier aan de prachtige kleuren en diepte.

Eén maar, … 3900,-
Ik dacht dat ze een nulletje teveel hadden geprint.

5 likes

De hamilton die hier al vaker is gestuurd is echt een mooi ding. Daarnaast is een vintage omega ook de moeite waard en zeker een gespreks starter!

2 likes

En? Wat zegt het gevoel?

1 like

Gevoel zegt mij die van 3900,- maar het verstand wint het gelukkig :rofl:

1 like