Graag advies, dresser voor 500,-

Ik heb toch hele andere ideeen bij dressers dan het overgrote deel dat hier voorbij komt…:thinking:

1 like

Dat komt omdat ik een bepaalde smaak heb :grin:.

Waar denk jij aan dan?

1 like

@RobinH die Tissot Le Locle heb ik overigens hier thuis in goede staat liggen die mogelijk wel voor een mooi vriendenprijsje de deur uit mag :wink:

zoiets… Of een longines flagship of iets dergelijks… Plat horloge liefst zonder secondewijzer, of kleine seconde wijzer… De tuxedo van longines ook erg mooi als dresser, elke tuxedo meestal wel… Dit helpt je niet, want het zit allemaal tussen de 1300 en 2300 euro…:thinking::grimacing:

1 like

Die van mij staat hier al een jaar te koop, verkeerd publiek :rofl:

1 like

Ik houd helaas niet zo van Romeinse cijfers.

1 like

Haha, precies wat mij ook tegenstaat/stond in deze

1 like

Budget verdubbelen en voor een top 135.011 gaan. Draagt immens comfortabel naar kantoor. Qua design een allemansvriend, erg goede kastconstructie met schroefdeksel, en een briljant in-house copper-plated werkje. Bandenvreter ook.

8 likes

Die blauwe op stalen band vind ik ook gaaf, die band ken ik niet. Ziet er erg goed uit!

1 like

Eigelijk zoek je geen dresser.:thinking::grin:

Er is al een aantal Presages voorbij gekomen, maar heb je al naar de cocktail time “blue moon” gekeken? Verkrijgbaar op staal en leer.

Verder heeft Certina een mooie DS-1 met subtiele lijnen, goed formaat en een mooi uurwerk.

2 likes

Haha I know. Hoef die van mij ook niet kwijt, maar was opportunistisch :sweat_smile:

Blue moon vind ik erg mooi ja. Maar ik vind 40mm net iets te groot. Maar blijft alsnog een kanshebber.

1 like

Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe baan!

En grappig te lezen, zit een beetje in hetzelfde bootje. En dacht precies hetzelfde en ben ook aan het kijken naar Seiko Presages. Toevallig had ik nu wat dressigs liggen…

Dus volgens goed HF gebruik… zet de vertwintig dubbelaar in en koop een DJ!

3 likes

DJ, saaaaai

Liever dan weer een explorer :grin:

1 like

Ik begon me al zorgen te maken…Na 54 berichten eindelijk dan. De eerste rolex verwijzing.:thinking::wink:

3 likes

Als het budget wat vrijer te interpreteren valt, zou mijn advies een Nomos Orion zijn. Koning van de dressers op dit prijs niveau.

Af en toe vraag ik mij af waarom ik die van mijzelf weg heb gedaan…

2 likes

Ik heb een blauwe Baltic MR01 incoming!
Dank iedereen voor de ideeën, geweldig.

3 likes

Goed geregeld, ben benieuwd hoe hij bevalt. Ik heb zelf een nieuwe volgend jaar incoming.

1 like

Vandaag binnen gekomen. Mooi hoor!
Soms beetje lastig aflezen, bijvoorbeeld onder een lamp. Maar als je hem kantelt zie je dit

5 likes