Graag even voorstellen

Hallo allemaal, ik wil mij even voorstellen. Mijn naam is Rens en ben woonachtig in het noord oosten van het land. Ik heb op het forum ondertussen veel mogen lezen én juist daardoor ontzettend veel geleerd. Mijn dank daarvoor. In het begin waren horloges voor mij m.n. een combinatie van sier en nut (de tijd aflezen) maar ondertussen kijk en geniet ik vooral van klassiek gestileerde horloges incl. vintage. De vintages zijn vaak betaalbaar en gewoon mooi om naar te kijken. Eén van mijn laatste aankopen is een prachtig uitziende jaren ’60 Bulova (één van de weinige die ik nog niet voor een beurt gedemonteerd heb :slight_smile: ). Ik heb tot nu toe als hobbyist aan verschillende uurwerken geknutseld en, jawel soms met veel moeite, de meeste ook weer aan de praat gekregen. Ik weet nu echt wel hoe het is om op handen en knieën de vloer af te moeten zoeken naar dat ene schroefje of veertje dat tegelijk met het bekende PING geluid uit het pincet wegschiet en zonder vleugels een paar meter gaat vliegen.
Ik hoop nog veel op het Forum te mogen lezen, leren en wanneer ik het onder de knie heb meer plaatjes te uploaden.
Rens







45 likes

Welkom hier! Leuke vintage modellen :+1:

Welkom en mooie collectie vintage!
Kan ik alleen maar toejuichen :wink:

Welkom!

Van harte welkom op HF :watch::facepunch:

1 like

Welkom Rens :+1:t2:

Welkom…:+1:

Rens … welkom op het hf.

Mooie collectie! Welkom!

:wave:

Welkom bij de club Rens.

Welkom op HF, Rens. En dat is een mooie collectie! :+1:

Welkom op het forum. Mooie verzameling!

Welkom op het forum!

Welkom! Interessante collectie ook

Welkom Rens ,mooie horloges hoor :+1:

mooie tijd hier :sunglasses: en een paar mooie vintage :wink:

Welkom hier bij HF !
Mooie vintage horloges

Welkom.