Graag hulp datejust beoordelen

Hf,

Ik kan het niet laten… Ik sta op het punt dit model aan te schaffen. De prijs zal niet de vraagprijs zijn, maar het passeert wel de 3k. Daarom graag jullie mening?

De doos en papieren zijn enkel voor de foto en dienen puur ter illustratie. Het gaat hier dus om het horloge.

Rolex Oyster Perpetual Datejust Chronometer Ref. 1603 Staal
€ 3.395,00
http://link.marktplaats.nl/m1289819461?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Aanvullende foto’s

Alvast bedankt!

Ha! Dat is deze toch?! Ik dacht al dat die me bekend voorkwam.

@ipe wat heb je ermee gedaan? Of ben jij de verkoper op MP?

Zwarte plaat is wel een bonus. Prijs is voor een particulier stevig, maar de wp en de grote beurt rechtvaardigt dat wel voor een heel groot deel. Ga even na of-ie al een balansrem (hacking) heeft! Daar baalde je de vorige keer van, herinner ik me. :wink: Werd net in deze periode geintroduceerd.

1 like

Kijk nog 's goed. Die van Robert (nou ja, bijna) heeft wel lume.

1 like

Die komt mij ook bekend voor! Nee, die heb ik gelukkig aan me voorbij laten gaan.

1 like

Oh sorry hoor :smile: Excuus. Ook aan @ipe.

Peter heeft gelijk. De R van Rolex is anders. Toch kijk ik wel een beetje vreemd op deze wijzerplaat en dan met name op de bedrukking ervan. Maar aan de andere kant, als je de rest gaaf vind verkoopt Burger in Maastricht voor een paar honderd een nieuw wijzerplaatje. Dan heb je hem helemaal naar eigen smaak.

4 likes

Daar is ie net iets te duur voor haha. Hij moet perfect Zijn :sunglasses:

Han denkt vanuit zijn modding-modus. :wink:

1 like

Haha altijd. Als die niet perfect is, maken we hem perfect :+1:

2 likes

image

1 like

Ik wist niet dat die 1603 zo duur kunnen zijn. Ik blijf nog even zitten op het gouden ei.

3 likes

Die van jou is al 4k inmiddels. Blijf rustig zitten maar pas wel op de engine turned bezel, die heeft scherpe randjes :ok_hand:

2 likes

Ze komen voor die prijzen wel voorbij. :joy:

Het enige wat mij valt is dat het tritium niet verkleurd is.