Graag hulp van de expert(s): Van Der Gang 20019 op MP

Hallo,

Niet voor mezelf maar voor een collega die sinds kort ook geïnteresseerd is geraakt in horloges.

Ik ken dit merk alleen van naam, komt inclusief nota, papieren en doos. Wat vinden jullie van de prijs bijvoorbeeld? Alvast bedankt voor jullie hulp!

ik zie niks geks, maar ben geen kenner.

alleen is dit echt een niche merk en zijn de verkopers maar op 1 hand te tellen, dus bij twijfel gewoon even langs wippen bij de originele dealer?

lijkt mij het makkelijkst.

2 likes

En opgelost, kopie nota gekregen, contact gehad met dealer die het horloge verkocht heeft…all is well!

5 likes

Ik.snap je terughoudendheid wel. Ik vind het wel opmerkelijk dat een horloge als deze op marktplaats en dan ook nog met zown kort door de bocht advertentie met lelijke foto’s te koop wordt gezet…

Het horloge kan dan origineel zijn. Ik.zou wel inspanning verrichten of ook verkoper legitiem en betrouwbaar is. Mag hopen dat er niet ineens blijkt dat horloge afkomstig is uit diefstal oid

1 like

Kijk dat is goed om te horen! Veel plezier met jou toekomstige aankoop, en we zien hem hier vanzelf een keer verschijnen :slight_smile:

1 like

Heb je helemaal gelijk in…alles laten controleren adhv de nota en het daaropvolgende contact met de dealer. Dus geen twijfels meer :+1:

Ik denk dat @Ralphw bedoelt dat horloge wel eens gestolen kan zijn incl. doos en papieren. Maar kan ook gewoon luie verkoper zijn die slecht kan fotograferen.

1 like

Dat snapte ik ook :wink:…daarom mijn reactie dat via de dealer alles gecontroleerd is

1 like