Graag je mening over deze combi

De staalband staat super. Met de rubberband vind ik het maar flauw.

Wat dachf je van deze combi als afwisseling ?

Graag je mening. Thanks :+1:

6 likes

Eerste indruk was “mwah”, maar kijk ik er langer naar dan vind ik dat best een mooie band en mooie combinatie. Nu nog een vouwsluiting.

2 likes

Ik vind het geen mooie combinatie. Voor mij zou rubber echt the way to go zijn bij deze klok. Heb je bijvoorbeeld al eens een tropic geprobeerd?

1 like

Ik vind hem op staal een stuk mooier, maar daarbij moet ik bekennen dat ik van leren banden met van die hoekjes eraf bij de lugs nooit zo gecharmeerd ben. Dus in dit geval ook niet.

1 like

In tegenstelling tot @grootmokum vond ik het in eerste instantie mwah en daarna zakte het steeds verder af richting een inmiddels superlatieve lelijkheid. :slight_smile:

De MM is te groot voor een band die afloopt in breedte, tenminste zo erg wel. Ook sluit ie niet mooi aan op de lugs, het is een uiterst gekunsteld verbredinkje aan die band. Ten derde is dat ding al zwart wit van zichzelf, en met een zwarte band met wit contraststiksel wordt het zo dood als een pier.

Ik zou een fijne Distressed/Vintage Cognac of Lichtbruine band kiezen. Het liefst in plain, glad leer, maar niet glanzend. Met een single stitch, zoals bijvoorbeeld bij een Hirsch Liberty of zo. Maar dan wel eentje die over de hele lengte van de band even breed blijft.

Dit slaat in mijn ogen als een lul op een drumstel, want het horloge oogt bijzonder, maar dan ook echt bijzonder topzwaar op dit bandje.

Dat dus. Juist.

1 like

Een duiker op leer…kweenie, zeker in de zomer niet.
Het is rubber of staal voor deze knoeper.

1 like

Misschien op een brute mesh band die niet te veel schittert ofzo…maar meestal bij een duiker vind ik staal,titanium of rubber de beste en mooiste optie🖒

1 like

Helemaal mee eens. Dit doet afbreuk. Rubber of staal…

2 likes

Inderdaad, duikers op leer moeten bij wet verboden worden.

Al dat gewissel…
Vraag me af wanneer we een Jaeger-LeCoultre Reverso op mesh gaan meemaken, of een Van der Klauw Planetarium 2000 op nato :joy:

2 likes

Geen gezicht…
Duiker moet op rubber of staal.

3 likes

Ik vind het wel mooi, zoals ik ook een Submariner op leer wel kan waarderen. Het horloge komt meer tot zijn recht op leer. Vind ik.

Hoe draagt het?

1 like

Een duiker op leer is not done vind ik, maar alles is dan ook weer beter als een nato…
Deze zou super staan op een zwarte isofrane…

2 likes

Vind de MM het mooiste op staal. Rubber voor de afwisseling. Ik ben geen fan van leer erop. Dus snel eraf :wink:

Snap die leren bandjes met hoekjes eraf bij de lugs ook niet zo eigenlijk.

1 like

Ja ik zeg toch ook…op staal. Deze dikke klok verdient het :thumbsup:

Op staal of Crafter Blue vind ik persoonlijk mooier maar het lijkt veel beter dan ik had verwacht

Mooi om af te wisselen…

Nog even gezocht… .

Dit dus niet:

Kleur is goed, maar ergens is het niet passend.

Misschien zoiets:

Of zoiets:

Mooie warme stevige banden. Die laatste is een Tuna, maar toch.

Hier worden diverse suggesties gegeven:

2 likes

Een duiker op leer kan prima! Volledig historisch verantwoord…

Deze combo doet het echter niet voor mij. Te zwart en te top heavy. Mooi doorleefd bruin leer erop :yum:

2 likes

Geweldig vooral de 2 bovenste.

1 like

Leer op een duiker kan, maar het komt wel heel nauw.
Een mooie doorleefde band is dan wel de beste optie.
En zoals uit het plaatje van @sharkbyte blijkt is bruin dan vaak een goede keuze.

1 like

Best aangenaam