Hoi ik heb een Tissot Seastar (zie bijgevoegde foto) horloge waarvan de uren en minuten wijzers niet meer meedraaien. De secondewijzer daarentegen draait prima mee. Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand zou kunnen zijn. Verder zou ik graag met een kundig iemand in contact komen die dit eventueel zou kunnen maken. Ik hoor graag van jullie. Horloge heeft namelijk emotionele waarde.
3 likes
@PeterLC kom d’r maar in of lig je in het zwemparadijs van een of ander overbevolkt all-inclusive hotel aan de Turkse Rivièra
1 like
Dat klinkt als een niet al te groot probleem voor een geoefend horlogemaker. Kijk anders in het forumgedeelte “ervaring met Horlogemakers”. Daar vind je ook forumleden die handig zijn met gereedschap.
Je zou Kalle Slaap van Horlogemaker Online / Chronoglide (Grootschermer, NH) er eens naar kunnen laten kijken. Succes!
Ik ben er nog hoor, maar houd werk al een tijdje af wegens het weer en overwerk op het “echte” werk.
Is een minuutpijp-issue lijkt me. Volledige service wel aan te bevelen normaliter, om bij de minuutpijp te komen moet er toch al best wat los.
Is niet echt een PB