Graag stel ik mijzelf en mijn horloges voor

hele leuke collectie !

welkom !

Welkom hier op HF .

Ik zoek niet echt iets speciaals, kwam per ongeluk de autoquartzen tegen en voor die paar tientjes wil ik ze dan wel hebben, gezien de zeldzaamheid. Een echte duiker is wel leuk, maar moet ik echt tegen aan lopen. (Bijna) Alle 2e hands gekochte klokjes die je hier ziet zijn onder de 100 euro gekocht, dan blijft het leuk!

1 like

Welkom
Prachtige Certina’s :thumbsup:

Mooie collectie, welkom hier

Welkom!

Welkom Piet! Horloges achter de tralies, echt heel bijzonder. Ik hou wel van iets eigengereids!

Leuke collectie Piet. Welkom en veel plezier hier!

Op de onderste foto van je eerste post ligt een klemmetje van je uurwerk los ( bovenkant van de Rotor ).

Welkom en leuk, nog een certina liefhebber erbij!

Welkom. Geweldige CertinaCollectie!!

Hoi Pieter, originele collectie :thumbsup: en leuke fotoos.
Veel plezier hier!

Welkom en wederom leuk smaken van een ander te zien! Leuke collectie

@GrandPuba: super scherp opgemerkt! ben je altijd zo scherp of heb je iets met automaten of puur toeval? Ik had het zelf nog niet eens gezien, hij ligt nu bij mijn buurman de horlogemaker. dank je!

Hi Pietman,

Ik was gewoon scherp en viel mij gewoon op, door de glazen achterkant. het is nogal cruciaal voor je horloge om geen losliggende zaken te hebben.

Groet.

GP

Leuk een Certina verzamelaar, mooi en oud merk en voorheen in house kalibers. Een merk waarvan ik vermoed dat die flink verzameld gaan worden in de toekomst.

Welkom