Graag wat meer informatie over dit uurwerk en de eventuele waarde ervan.

Ik ben van plan dit uurwerk te kopen, maar de verkoper zegt dat dit een automatisch uurwerk is die werkt met polsbeweging
Normaal werken deze chronograph uurwerken toch door een opwindbaar mechanisme. Wat is de waarde ervan in de staat die ze is. Na opzoekwerk verschillen de prijzen toch wel veel bij dit merk op internet. Bedankt.

Je zult wel wat foto’s moeten toevoegen! :+1:

1 like

Dit moet een goeie deal zijn.

Zeker het geld waard…:+1:

Prachtig horloge kopen zou ik zeggen

Even wat meer info helpt wel, succes

Dit scoort hoog bij de meest raadselachtige post van dit jaar ….:wink:

5 likes

Deze chronograaf werkt op zon-energie. Het model wat je beschrijft en een foto van hebt gemaakt is extreem zeldzaam. Koopje.

Sounds like a deal… Doen zou ik zeggen

Ik heb exact dezelfde gehad, deze werkt niet op zonne-energie, maar door middel van element 115. Daarmee creëer je een anti zwaartekrachtveld, waardoor de wijzers worden aangedreven door het mafnetisch veld van de aarde. Dit heb ik overigens gelezen in het COVID topic, dus ik kan er een beetje naast zitten…

8 likes

Is een uniek stukje mechaniek uit de jaren 70 van de 18e eeuw. Is dus echt een koopje, het koper wat oppoetsen met Brasso en klaar is Kees😊. Waarde schat ik toch wel op 1500-2000 euro.

Zien jullie ook die schaduw bij de indice van 12 uur? Vocht zou ik zeggen. Zou deze laten gaan.

1 like

Toch al een aardig tijdje lid. Je moet even wat info toevoegen @redbull

Een chronograaf kan overigens prima ook een automaat zijn, daar zijn talloze voorbeelden van.

Ik zou mijn budget wat oprekken en doorsparen voor een rolex, deze ziet er niet best uit .

1 like

Ik zou even een eigen topic starten. En voordat je dit doet Google raadplegen🙄

Dat zal je het volgende leren: ETA 6497-2. Dat is het uurwerk dat de P.6000 vervangt. Maar met een eigen topic kunnen de panarai experts ook reageren.

2 likes

Erg maf horloge wel. :slight_smile:

1 like

Hang op,
Klik weg,
Bel uw bank! :grimacing: