Graham Silverstone Stowe 2BLDC.B11A

Deze Graham Silverstone Stowe 2BLDC.B11A horloge, heb ik sinds vorige week in mijn bezit.
Ik vind het een mooi horloge, maar ik ben helemaal niet bekend met dit merk.
Als ik hier op het net naar zoek, denk ik wel dat dit één van de mooiere modellen zijn van dit merk.
Er is maar één leverancier van dit merk in Nederland, daarmee gemaild hebbende, ben ik er wel achter, dat een extra band vrij prijzig is. Houd dit in dat dit een kwalitatief goed merk, en uurwerk is?
Deze leverancier bevindt zich overigens in Amsterdam, in de Oris Boutique.
Het betreft volgens mij wel een inhouse uurwerk, maar dit weet ik niet zeker.
Zijn er hier op het forum mensen die mij meer kunnen vertellen over dit horloge?


Graag verneem ik elke informatie over dit merk.
Bedankt in ieder geval voor de aandacht.

1 like

Kan echt niemand mij hier iets over vertellen?

Google is your friend :wink:

Origins

Located in the heart of Swiss Watchmaking in La Chaux-de-Fonds, Graham is one of the rare watch brands holding a long and rich historical background. Graham brand name was created by renown watchmaker late Georges Graham in 1695 in London. Graham brand shined over 100 year to disappear from the scene for a long time.

Ik vind het overigens leuke horloges, echter wel erg uitgesproken en minder bekend/geliefd. Dat laatste zou wel eens een nadeel kunnen zijn m.b.t. waardevastheid als de flipperitus weer eens de kop opsteekt. Het is toch al een dure hobby.

Tijdje geleden heeft er eentje in het blauwe gedeelte gestaan (rose goud) en die vond ik echt niet te versmaden maar heb het toch niet aangedurfd.

1 like

Dank je voor je antwoord. Dat van Google had ik ook al gevonden. Het is meer wat de eigen bevindingen zijn hier op het forum.
Ik heb de gok gewaagd, misschien teveel voor betaald, maar ik vind het wel een mooi horloge.
Begrijp van Google ook dat het handgemaakte horlges zijn, dus denk ik wel dat kwalitatief niet verkeerd is.
Alleen over het uurwerk nog niet veel gevonden, waar ik me afvraag of dit een inhouse uurwerk is.