Gistermiddag mijn grail binnen gekregen zoals aangekondigd. Mijn navi01 en Explorer 2 hebben daardoor plaats moeten maken echter beide zeer scherp ingekocht dus mooie deal kunnen maken. Nu de navitimer world 18k rosegoud 1 van de 100. Wat ben ik blij met dit horloge al jaren naar gekeken en ook onbereikbaar altijd totdat mn klant hem wel aan mij wil verkopen voor een mooie prijs. Misschien nog wel een service beurt maar heb Die er bij in gecalculeerd en kan later nog wel.
De crosswind ook verkocht hier komt nog wat anders voor terug waardoor ik van een 3 piece naar een 2 piece collectie ga.
Was nooit zo’n goud man maar doordat ik deze kans kreeg toch heel blij dat ik het gedaan heb je ziet ze bijna niet en de navitimer is al jaren mn favoriete model. Nu lekker genieten
Proficiat met deze unieke aanwinst! Geniet van het dragen!
Proficiat!
Geniet er van!
Congrats !
Gefeliciteerd. Het is een prachtig model, ik begrijp waarom dit je grail is geniet ervan!
Schitterend proficiat
Prachtige klok, heel veel plezier ermee!
En je heb ook de juiste maat pols voor deze grote jongen.
Proficiat, het is een pareltje!
Geweldenaar dit horloge, proficiat!
Rosé-goud met witte plaat, helemaal goed!
Congrats, schitterend👍🏽
Heel mooi. Nu genieten…
Bedankt mannen! kan mn ogen er niet af houden
Prachtig zo’n gouden Navitimer. Veel plezier ermee!
mooie klok, van harte!
Een van de fraaiste Breitlings, snap helemaal waarom dit je grail is. Gefeliciteerd met de aanwinst!
Mooi! Ik ben ook niet zo van goud, maar bij deze Navitimer met witte plaat past het erg goed!
Gefeliciteerd, mooie klok!
gefeliciteerd! mooi ding!
Prachtig