Grailwatch voor het eerst gepast ☺️

Vandaag even binnengesprongen bij juwelier Burger. Wat een fijne zaak! Zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen door de medewerkers! Had niet met de intentie om te kopen, enkel even kijken. Deze gepast en echt, prachtig! De eerste keer dat ik hem om mn pols heb gedaan, en meteen is de klik er :heart_eyes:. Hopelijk tot binnen enkele jaartjes!

22 likes

deze post net al gespot op horlogefreaks. hopelijk komt hij er snel :smiley:

1 like

Mooi spaardoel! :ok_hand:

1 like

Jazeker! Het zal nog even duren, maar ben er zeker van dat die eraan gaat komen! Ookal duurt het nog enkele jaartjes :stuck_out_tongue:

2 likes

Komt wel goed😁

1 like

Altijd leuk om een bijzonder horloge te passen. Als je hem
straks hebt is het extra genieten.

Wat is dat?

1 like

Groep zoals deze op fb

2 likes

Aah, heb geen Facebook vandaar dat het me niks zegt. Wellicht ooit als ik later groot ben. :wink:

4 likes

Helemaal correct!

1 like

Maar dan heb je toch een oud model? :innocent:

1 like

Das een mooie.

1 like

Wellicht een rare vraag. Maar waarom zo lang wachten? Zo te zien een 16234. Zijn nu al niet meer nieuw te koop en ik ben bang dat als je, zoals je het zelf al aangeeft, een paar jaar wacht hij er niet goedkoper op wordt. Sparen gaat dus alleen maar langer duren denk ik.

1 like

TS heeft waarschijnlijk zijn horloge-spaarpot nog niet genoeg gevuld om direct tot aanschaf over te kunnen gaan! :slightly_smiling_face:

(En gewoon doorsparen is dan ook een verstandige oplossing, niet iedereen heeft zoveel “funny money” klaarliggen!)

Ik óók niet trouwens! :shushing_face:

5 likes

Als 16 jarige heb ik niet direct €4150 liggen dat ik kan spenderen aan een horloge :smiley: Idd, binnen enkele jaartjes is de kans heel groot dat dit model gaat stijgen in prijs maarja, dat is dan helaas maar zo.

3 likes

Ah ok, dat verklaart een hoop. Had niet door dat je 16 was. Dan vind ik het mooi dat je jezelf een doel stelt en daar binnen een aantal jaar naar toe wil werken. Kan ik alleen maar aanmoedigen.

Mijn tip; ga niet mee in de verschillende hypes die langskomen op (anti-)sociale media of dit forum. Goed voorbeeld is de inkoopactie voor Invicta. Is leuk maar als je er aan meedoet ben je weer €150,- verder verwijdert van wat je uiteindelijk écht wil.

1 like

Geen probleem :slight_smile: . Ohja dit was een 16014. Is idd een doel wat ik voor mezelf heb gestelt. Thanks! Nee idd ik koop enkel en alleen nog de dingen die ik echt echt leuk vind / wil hebben. Geen onnodige kosten meer :smiley:

1 like