Grand Seiko, becoming grand in the US?

Goed nieuws, Grand Seiko gaat eindelijk een poging wagen om wat serieuzer voeten aan de grond te krijgen in de VS!


3 likes

Mooi en tegelijkertijd ook wel jammer…dan wordt Grand Seiko ook weer snel zo’n eenheidsworst zoals bijv Rolex.

6 likes

Dat is het op dit forum al bijna :joy:

7 likes

Ik schat in van niet, Amerikanen zijn erg status gevoelig en pronken graag met hun rijkdommen. Zolang er gewoon Seiko op de plaat staat en niet zoals bij de auto’s een aparte “sub brand” opgericht gaat worden denk ik dat het wel mee gaat vallen.

1 like

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze die kant opgaan :stuck_out_tongue:
Opzich zijn alle bouwstenen er om een imago op te bouwen dat, in mijn optiek, beter bij het merk past. Geschiedenis, check
Innovatie, check
Kwaliteit, check

Grand Seiko is pas sinds 2010 internationaal.
Dus pas 8 jaren.
Moet je eens zien hoe hard het merk aan de weg timmert.

Fantastisch merk. Prachtige horloges :ok_hand:t2:

4 likes

Vanaf hier on topic of een dag of drie aan de zijlijn meelezen! :triumph:

3 likes

Ik wacht op een prospex grand Seiko , een echte gebruikshorloge met de afwerking en blingbling materialen. Een wit gouden turtle met veel details en een exotisch uurwerk gecombineerd met diamanten bezel en echt parelmoeren wijzerplaat ingelegd met gouden randjes om de lumen en bladgouden letters op de datum. 666 ft water dicht en gelimiteerd tot 665 stuks.

1 like

Dat kan, dan staat er Credor op denk ik…

On topic… de president komt van Omega… waarschijnlijk dat het marketing roer om is en ze doorkrijgen dat Japan de rest van de wereld niet is in de horloge markt…:grin:

1 like

Dus we kunnen binnenkort 300 nieuwe limited editions verwachten? :stuck_out_tongue:

:rofl: geen idee of die verantwoordelijk was voor de Speedmasters …
Edit … Seiko zelf kan er anders ook wat van in Japan en Thailand …

Grand Seiko is just great, really awesome, it’s huge!

6 likes

Voor de liefhebber

1 like

It really is. Really

1 like