Wat??
Het houdt je bezig he Spammie 
Zolang er mensen zijn met penis compensatie dwang zal Rolex wel blijven bestaan, voor de mensen met wat meer smaak en elegantie en niet zo merkgeil zijn is de kans best groot dat GS steeds populairder gaat worden
Al zou het kunnen dat mensen met een klein pikkie juist een GS kopen, omdat iedereen denkt dat Rolex bezitters een kleintje hebben. 
Psies!
Ik heb zo’n grote lul dat ik gewoon een 34mm Airkingetje kan dragen!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik heb ooit mijn Breitling bij een Benzinestation achtergelaten, toen ik mijn portemonnee vergeten was. Was in elk geval 50 Euro waard. Later wel weer opgehaald natuurlijk.
Net wat ik bij de gemiddelde Seiko mis. Technisch allemaal ok maar ze zien eruit alsof ze vooral niet mooi mogen zijn, zodat je er telkens eens goed aan herinnerd wordt dat je voor de techniek kiest en niet om je een penis aan te meten want een Japanse penis… daar kom je inderdaad niet ver mee…
Uiteraard kan je een bepaald merk, type, model niet mooi vinden, maar heb je al eens een Grand Seiko in handen gehad?
mijn bericht is verwijderd… kennelijk iemand die de film niet heeft gezien.
maar goed, jij hebt het in ieder geval gezien en als je wil copuleren met mijn zuster ben je van harte welkom.
Ok 
Groeten,
Tecco
Seiko of Rolex…twee grote namen in de horloge wereld.
Rolex zie ik zo lang als ik me herinner als luxe artikel.
Seiko is voor mijn gevoel kwaliteit voor een schappelijke prijs.
Een wereld van verschil dus in reputatie zolang als ik weet.
Nu is gs van seiko de top ,maar het blijft voor mij Seiko…technisch misschien erg bijzonder maar de uitstraling vind ik niet veel beter dan sommige seiko 5 modellen ,sorry als ik de liefhebber voor de schenen schop
Ook vind ik de verschillende lettertypen op de dial niet echt bij elkaar passen en vind de simpele dolk wijzers gewoontjes.
Ook zijn er Rolexen die ik niet het einde vind hoor.
Maar ik geef een hoog bedrag niet uit aan een Seiko
Kijk naar de grand prix formule 1 en geniet van Max Verstappen. Je weet dan gelijk waarom de prijs van een Rolex “ietsje” hoger ligt dan de GS.
Al valt dat ook wel mee, wat kost een datejust tegenwoordig? Een GS hi-beat ligt ook al rond de 6k…
Dan heb je denk ik wel een beetje geluk gehad dat je hem daarna weer terug kreeg.
Maar goed, iemand die geen liefhebber is van horloges, zal altijd een Rolex verkiezen boven welke Seiko dan ook. Seiko zal dus nooit die status krijgen die Rolex geniet onder het grote publiek. Het neemt niet weg dat het kwalitatief hele mooie afgewerkte uurwerken maakt die slechts door een kleine groep echt op waarde gewaardeerd wordt.