Mooie Grand Seiko duiker alleen jammer dat hij (mijn inziens) net te groot is maar wel een fantastisch mooi horloge
Mwa, ook al is het een Grand Seiko, hij kan me niet echt bekoren. Ik vind een duiker met een zwarte plaat, alhoewel veelzijdig, niet zo heel erg aantrekkelijk. Dat kan een stuk spannender.
Mosterdgele accenten? Oei, niet zo mooi!
Vind het echt helemaal niks, de wijzers storen me nog het meest. Vreemd geheel al met al.
De techniek zal top zijn, maar aantrekkelijk verpakt hebben ze het niet. Er zijn leukere prospex duikers te verkrijgen.
Guur ding, doe mij voor dat geld maar wat anders.
Ik vind het een lomp ding. Komt voornamelijk door die kanonne lelijke wijzers. Nee, laat maar.
Leuk ding, maar (ik klink nu waarschijnlijk als mijn vrouw) lijkt allemaal op elkander. Niet spannend, niet vernieuwend en elf in een dozijn.
Echt niet mooi.
Vooral de wijzers.
De kleine is een vervormde Rolex wijzer.
Nee vind het een misser van Seiko
Nee, ik vind het ook niks.
Nope, neen, liever een Marinemaster.
GS kan het beter bij de nette horloges houden.
Laat de duikers maar gewoon aan Seiko over.
Ik vind 'm wel geslaagd. Wat betreft het formaat; op papier idd wel behoorlijk groot. Maar door de lugvorm draagt ie, denk ik, wat minder groot. Een kwestie van proberen op de eigen pols.
light variant van ‘dertien in een dozijn’?
Mooie wijzers met name
Oerlelijk zoals vaker met duikers van Seiko. En die urenwijzer is echt om te huilen, zo lelijk heb ik het nog nooit gezien.
Dus nee, ik ben er niet van gecharmeerd.
Ik vind hem net niet… De kast is lekker grof, wat in mijn optiek prima kan bij een duiker of toolwatch. Wijzerplaat is wat saai, maar wel netjes. Geen datum en weinig tekst vind ik wel plusjes. De minuten aanduiding in het geel vind ik wel wat hebben. Maar die wijzers, daar knap ik echt op af!
Aan de andere kant, ik ben voorlopig niet van plan om een horloge met een dergelijk prijskaartje te kopen. Dus hoe mooi of lelijk die ook is, in mijn geval verliezen ze er geen klant aan.
Absoluut want toch wel een leuk ding😉.
Daarnaast vind ik geijkte uitspraken fantastisch om te modificeren