Ik had ook al gebeld (moet helaas heel strak plannen die vrijdagmorgen) en kreeg hetzelfde antwoord… Dus ik parkeer daar ook maar
De vijf bofkonten: mooie dag toegewenst!!!
Dank je wel! echt super veel zin in blijft lastig beetje tijd maken op een werkdag maar is het wel waard. Ik ben super nieuwsgierig naar grand seiko en super super super super super nieuwsgierig naar credor
(en laat mijn creditcard thuis
(niet dat ik ergens kom met mijn limiet haha))
Geniet er van, moet helaas werken… Maak er mooie foto’s van zodat wij kunnen kwijlen
of course haha
Ik heb er een dagje vrij voor genomen
Ik zat nog even hardop te denken…
Ga ik na afloop aanschuiven in de file naar huis met een kleffe hamburger halverwege, of rij ik 2 blokken verder naar het Heineken Experience en ga een rondleiding doen met als afsluiting een biertje en een kaasplankje, meimerend wat ik gezien heb en wat mijn NA moet worden…
Hier nog een.
En, eh, hoe herkennen we elkaar? Een Grand Seiko blauwe trui oid?
Ja laten we allemaal iets van Grand Seiko aan of omdoen.
Ik doe een Grand Seiko horloge om. Linkerpols. En jullie?
Een wit kostuum met een Pravda onder de linker oksel !
Ik ben ook van de partij
Het hele HF happening weer.
haha goeie! ik denk dat ik een horloge om doe wat niemand daar draagt, maar ligt een beetje aan of ik vanuit huis kom die morgen…
Dat doe ik sowieso. Er zijn niet veel sbgr305jes geloof ik.
Ik zag later op de uitnodiging dat het festijn begint in het Okura met een lunch. Met een beetje geluk wordt die verzorgt door Yamazato, het beste Japanse restaurant van Nederland, dat op de begane grond van het Okura zit. Het zou in ieder geval wel heel mooi passen bij Grand Seiko.
Ja jongens kom op, allemaal je grand seiko om de pols
Ik heb ineens spijt dat ik me niet heb aangemeld