Grand seiko event

Prachtig die SARW027, gewoon dragen daar. Niks mis mee, integendeel.

Doen jullie allemaal de groeten aan Boy Bakker van Seiko Nederland?
Hendrik is niet van de Sushi :disappointed_relieved:, maar was toch reuze blij met zijn bijdrage aan het H.F diner!

Volgend jaar nog zo iets organiseren ga ik niet trekken, maar zou er belangstelling zijn voor 2020?

6 likes

Ik heb er ook speciaal vrij voor genomen. Zin in!

1 like

Haha ( nog) niet.

Zeer zeker! :heart_eyes:

Tuurlijk!

5 likes

Ben spijtoptant 2018 in optima forma. Gaat me niet nog eens gebeuren! Ja, belangstelling en meer dan dat. Trappelend van ongeduld!

1 like

Erg tof evenement, jammer dat het overdag is. Is wel een beetje de plek waar het horloge gebeuren voor mij is begonnen :slight_smile:

Voor een lunch in het Okura maak je je toch vrij? :sunglasses:

1 like

Als je slim bent wel ja :wink:

Degenen die er morgen bij zijn: Veel plezier gewenst!

7 likes

Zeker veel plezier voor de aanwezigen van dit event!

4 likes

Ook ik zal moegen aanwezig zijn. Weet nog niet of dat met een Grand Seiko high beat of MM300 zal zijn, het horloge dat de oorzaak is van mijn interesse in Seiko en mij triggerde om mijn eerste Grand Seiko quartz te kopen.

4 likes

ik doe morgen een jaquet droz om, dan ben ik makkelijk te herkennen in al dat seiko geweld :smiley:

2 likes

Ik ben onderweg met een Longines VHP om de pols.

3 likes

We wachten in spanning af of is die toer bij Heineken zo goed bevallen :yum:

Ja het duurt wel lang voordat we foto s zien.:sunglasses:

Het was echt super! Allemaal leuke mensen die allemaal van horloges houden! De lunch was formidable!

Ik heb een paar foto’s maar de echte pics moeten denk ik even van andere komen :slight_smile:

12 likes

:heart_eyes: toch al leuk begin!

2 likes

Zeker super geslaagd!

Ik ben niet zo’n foto-maker, maar deze kans kon ik niet laten passeren, Snowflake die net in elkaar is gezet door de meester-horlogemaker naast mijn Snowflake:

14 likes