Grand Seiko goodies

Hallo allemaal,

Mijn schoonbroer is een enorme Japan-fan en bezoekt het land jaarlijks voor 1 à 2 maanden. Tot voor kort was hij niet zo’n horlogeliefhebber; hij droeg altijd een Invicta duiker. Maar dankzij mijn horloge invloed en zijn liefde voor Japan, is hij steeds meer gaan kijken naar Grand Seiko. Dit leidde uiteindelijk tot de aankoop van een SBGX tijdens zijn laatste trip begin dit jaar.

Foto van zijn aankoop:

Omdat hij ook fan is van Japanse gadgets en dergelijke, leek het me leuk om hem voor zijn aankomende verjaardag iets Grand Seiko-gerelateerds cadeau te geven. Ik heb al wat dingen gevonden op eBay, zoals pennen, een glas en een travel pouch. Een aantal van deze items zijn wel binnen Europa te vinden, maar de meeste worden vanuit Japan verstuurd, wat natuurlijk logisch is.

Mijn vraag is: kan iemand mij helpen om iets dergelijks te vinden, bij voorkeur binnen Europa en tegen een betaalbare prijs? Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die misschien zelf iets hebben liggen of connecties hebben om mij verder te helpen.

Alvast bedankt!

2 likes

Als eerste zou ik je zwager een abonnement geven op HF Smiley Plaatjes
Met de rest kan ik je helaas niet helpen.

2 likes

Haha is reeds afgekeurd door mijn zus, hij heeft al (dure) hobby’s genoeg volgens haar.:joy:

1 like

Denk er net aan, heb zelf bij mijn Omega Speedmaster een petje gekregen. Deze heb ik eventueel te ruil!

3 likes

Hahaha :wink: alleen lezen kost niets :blush: maar weet ook wat er van kan komen.

1 like

Dat is waar!:grin:

1 like

Een carbon pennetje?

1 like

Deze maakt kans! Bedankt om het te delen👌

1 like