Ho ho. Ik heb ook vierkante brillen. Op het moment vier stuks, maar ik moet de glazen vervangen.
Die bollere toet… Vooruit.
Onverwacht hoog bezoek hier in het GS topic. Welgekomen!
En ja die band vind ik ook helemaal niets
. Maar gelukkig hebben ze nog meer dan genoeg mooie dingen ;-).
Helemaal juist… titanium kast en band, snelverstelling, het nieuwste Spring Drive uurwerk en 37mm met een 20mm band. Dat gaat moeilijk te weerstaan zijn!
Anders hier een zeer zeer mooie IWC ![]()
![]()
Dat is nu nog eens een knaller, succes
Laat ons dat plan B noemen inderdaad ![]()
38mm was nog mooier geweest. Voor de rest: doen!
Oeps, wel 12.000 euro zie ik…
Keep us posted! Ben benieuwd hoe deze in het echt zal bevallen!
37 of 38, dat zal het verschil nu ook niet maken. Plus die E9’s dragen best groot, dat zal met deze niet anders zijn vermoed ik.
Hij is aan de prijs inderdaad, dus alles zal moeten kloppen. En ik zal wel even polsen of er wat vanaf kan voor een snelle verkoop, maar net bij de launch zal dat niet over hebben vrees ik. Ik heb gelukkig veel verkocht de laatste tijd dus de horlogepot is goed gevuld ![]()
Ze zullen binnenkort ook wel rond de 10k te vinden zijn bij de grijze dealers, net zoals de slgw003, dus ik kan altijd ook nog even wachten. En tweedehands gaan ze absoluut hun waarde niet houden…. Maar als ik eentje koop is het om te houden. Het is submariner geld, maar je krijgt er toch wat meer voor in de plaats. Enkel geen waardebehoud helaas ![]()
Dat zal ik zeker doen!
![]()
![]()

![]()
Heel cool! Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen. We zien de foto’s hier wel verschijnen!
En waardebehoud is alleen van belang als je gaat verkopen. Dit gaat een blijvertje worden! ![]()
Ik vind 36 a 37 een mooiere maat voor een gekleed horloge of een sporthorloge. 38-39mm is een goede maatvoering voor duikertjes. Grappig genoeg zou ik bijvoorbeeld willen dat mijn The Citizen Ibuki een tandje kleiner was.
37mm met een wat grotere breedte voor de bandaanzet is juist heel erg dichtbij de betere Jumbo Calatrava modellen, zeg maar.
10.000 ballen voor een duikertje. Belachelijk. Maar hee, ik ken mensen die 21K betalen voor een Freccione met een brakke sluiting die ook nog eens niet bij het horloge past, dus ik vrees dat ik vrij eenzaam ben in de gedachte dat toolwatches niet bijster verzamelwaardig zijn.
Helemaal juist ![]()
Zeker! Enige is dat de taper wat weinig is, maar dat zorgt dan weer voor een mooi gebalanceerd geheel. Ik ben benieuwd ![]()
Het is wat de zot ervoor geeft hé. Alles is subjectief, het verkoopt blijkbaar wel. Geef mij maar een mooi afgewerkte GS met een knap stukje techniek erin.
Zoals ik tegen mijn compaan zei: ik zou er rustig vijfduizend voor over hebben. Het is dus wel een cool horloge, die Rolex, maar voor die astronomische bedragen heeft ieder zo zijn kandidaten op het oog.
Leuk, uit welk blad(?) komt deze pagina?
Ben ik even kwijt, had het al lang voor aankoop eerste GS een keer uitgeknipt ![]()