Duidelijk, mooi om dat contrast zo goed te zien bij jou foto’s ![]()
Overigens geldt dat voor elke black polish, dus ook schroeven in uurwerken van Zwitsers en zo. Hierboven het effect op een uitstekend afleesbare King Seiko. ![]()
Een update over de SLGB vanuit GS. De levering is gelukkig maar een maandje opgeschoven en staat nu gepland voor juli. Hopelijk is mijn exemplaar snel binnen ![]()
Ze communiceren helaas niet over de details, ik ben zelf wel benieuwd. Enige dat ik op meerdere foto’s en video’s zag zijn die fout uitgelijnde datumschijven (op de prototypes zag je het ook al). Geen idee verder of het er iets mee te maken heeft ![]()
@Phoenix.bas in het echt is hij nog mooier ![]()
Repost van een paar weken geleden voor de liefhebbers… niet naar de datum kijken! ![]()
![]()
Op mp staat een SBGC001 te koop, voor mijn gevoel aan een redelijk scherpe prijs. Heb geen enkele band met de verkopende partij, hij kwam naar boven als suggestie.
De liefdesbaby van een Seamaster en een GS - prachtig en verfrissend horloge tussen al het andere GS-geweld
![]()
Wat blijft deze toch ontzettend gaaf ![]()
Cool horloge en uurwerk, maar zoooo groot. De titanium versie is voor mensen als ik iets beter te dragen, maar zelfs die zou ik laten passeren vanwege het formaat.
Dank
! Helemaal mee eens!
Blijf me ook nog steeds verbaasd over de staat i.c.m. de leeftijd (1999). Die Japanner zijn zuinig!
Gaaf ding toch. En zie je wel, er kan nog best ook SEIKO bij op zo’n al volle wijzerplaat. Ik zo eentje een om de pols gezien bij iemand. Het viel me mee. Ik zou hem niet kunnen hebben op mijn 16,5 polsjes, maar als je wat dikkere polsen hebt zoals @SuperC dan is dit een gaaf ding. En supercompleet.
Ik heb eens op de gok een Seiko Dolce uit Japan gehaald waarbij de condition stond aangegeven als “very poor” en “potentially nonfunctional”.
Had een nieuw batterijtje en een nieuw bandje nodig. Voor de rest zo goed als nieuwstaat ![]()