Ik heb niet helemaal in de peiling hoe je GS collectie er nu uitziet, maar er van uitgaande dat je geen champagne meer in de collectie hebt, is dit een mooie aanvulling:
Ik kom er niet uit. Wie van jullie heeft de sbgx319 in het echt gezien? Voor zover ik kan vinden is dit de enige 37mm quartz zonder datum, maar op het ene plaatje lijkt de dial beige en op de andere wit.
Die ga je echt nooit vinden. Daar bestaan er voor zover ik zie maar 20 van wereldwijd.
Dit is een mooi vergelijk:
Ik vind nu deze Christies site:
Blijkbaar is er vorig jaar eentje verkocht voor 165.000 euro. Dat valt mij nog mee. Die estimate ook, grapjassen zijn die veilinghuizen toch altijd. Hopen dat er mensen mee gaan doen en dan estimate op een niveau zetten waarvan iedere beetje kenner weet dat hij daar niet voor weggaat. Christies is net hoe heet die aanbieder op marktplaats ook alweer met zijn evenzo lage estimates.
Ik kies voor de SBGY007. Mooie wijzerplaat, ook in de schaduw, mooie kast en een Spring Drive manual. Dat andere horloge ziet er voor mij wat ‘normaler’ uit. Weinig mis mee, maar ik vinde SBGY007 sprekender. En ja niet gelimiteerd, maar ik moet de eerste persoon die een Omiwatari draagt nog tegenkomen (afgezien van die ene forummer die er weer eentje wil).