Heel gaaf!
Hoe ervaar je de wijzerplaat, voornamelijk zilver of meer richting champagne?
Heel gaaf!
Hoe ervaar je de wijzerplaat, voornamelijk zilver of meer richting champagne?
Die is heel erg champagne. Ik heb mijn SBGX263 ingeruild op een hagelwitte SBGX355, en dan zie je echt een enorm verschil. De 263 blijft onder alle omstandigheden warmer.
Volgens mij is dit al eens eerder aan bod gekomen, er zijn foto bombs geweest met veel wijzerplaten er in. Hoe dan ook, de King Seiko SJE083 is aanzienlijk minder warm dan de SBGX263, om maar een voorbeeld te noemen.
Er hangt een mooie warme gloed over de 263. Dat is heel erg geen zilveren plaat. Ik mis hem af en toe wel eens.
Bij heel direct licht neigt het naar zilver, maar in de meeste omstandigheden (tot dusver met mijn beperkte ervaring):
Dat is voor mij overigens ook een grote plus. Bij te veel zilver zou het anders mogelijk een beetje een kil horloge worden. Precies goed dit, wat mij betreft.
Goede beschrijving!
Hoeveel zijn er nu eigenlijk op HF?
Jij dus. @Hotseflots weet ik dan sinds kort. Ik zei de gek nu een klein jaar. Nog meer?
Lekker matchy ![]()
Echt prachtig🤩. Geniet ervan!!
Ik denk stiekem best wel wat. Is zo nu en dan in het blauw ook wat voorbij gekomen.
Klopt! Maar toch zie je altijd nog de gele ondertoon er door komen. Maar in wat minder hard licht komt-ie wel het best tot z’n recht in mijn optiek ![]()
Team zilver, genoeg te beleven op de plaat voor mij.
Champagne overigens ook een tijd gedragen naast de sbgx261.
En had 1 van deze exemplaren een voorkeur?
De SBGX005 in 36mm was mij net te klein, de SBGX’en in 37mm zijn perfect.
Dit is trouwens een automaat in 37mm maar valt mij alles mee. Goed draagbaar!
Zeker, natuurlijk indirect licht is prachtig ![]()
Blijft gaaf! ![]()
Heerlijk! ![]()