![]()
tijd voor een half schakeltje erbij…?
Haha ja gelukkig zit doe nog in de doos. Binnenkort maar even doen met de zomer in aantocht ![]()
Ik ga hier heel goed mee om (vind ik zelf).
Naar aanleiding van uw statusaanvraag informeren wij u graag als volgt.
Helaas zal uw reparatie langer duren dan eerder verwacht. Dit komt doordat een onderdeel, de datumrand, momenteel in nalevering staat. Wij verwachten uw reparatie eind juli gereed te hebben.
Zodra uw horloge klaarligt bij het betreffende juweliershuis, ontvangt u hiervan uiteraard bericht.
Onze excuses dat wij u op dit moment geen positiever nieuws kunnen geven.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
7,5 maand je (quartz) horloge kwijt omdat er een stofje op de wijzerplaat zat… hoogste tijd voor een andere hobby geloof ik.
Mozeskriebel! ![]()
![]()
Prachtig, prachtig ![]()
Geweldig! ![]()
Nou heb ik al enige tijd een haat/liefde verhouding met horloges maar dit helpt niet.
Maar goed, gelukkig zit ik niet zonder. ![]()
Naja… zoals je ook schrijft doordat een onderdeel, de datumrand, een na levering heeft…
Moet dat onderdeel nog opnieuw ontworpen en geproduceert worden?
Om vervolgens te voet vanuit Japan bezorgd te worden?
7,5 maand vind ik eigenlijk echt onacceptabel. Gaan ze dat nog compenseren?
…
…
…
Ik zou er ook extreem kriebelig van worden. ![]()
Dergelijke posts helpen ook niet… ![]()
![]()
Ik weet even zo snel niet welk quartz model het betreft?
Ik heb wel een mail gestuurd dat voor mij de combinatie van de hoofdprijs in euro’s en in wachttijd moeilijk samen gaan.
Weer afwachten.
Vraagje aan de GS kenners. Ik heb online gelezen dat de champagne sunburst plaat veranderd is in de loop van de jaren, van warm geelgoud naar iets meer zilver (productie verandering). Is er iemand die zowel een oud als nieuw model heeft gehad en er wat over kan zeggen? Zou het te rechtvaardigen zijn om beide in de collectie te hebben?