Grand Seiko Only XI

:ok_hand:t2: Prachtig!

1 like

Dat ga ik denk ik wel doen :grin: :clap:

25 likes

Ik vraag me vooral wat je dan wel of niet aan had naar kantoor. Een vers hemd is een essentieel onderdeel van het ochtendritueel van een werkdag. Dat samen met achterwaarts parkeren. Het industrieel alternatief op je bed opmaken bij het leger.

Wondermooi horloge trouwens. Kut hobby, nu ga ik straks weer GS zitten scrollen op C24.

5 likes

Terecht! Heerlijk man, well done. Geniet van deze lekkere klapper

1 like

Wow :ok_hand::ok_hand:.

1 like

Ja, we zijn officieel naar de kloten… Een paar jaar geleden was ik dagen ziek als er weer iets kapot ging en 700,- kostte. Nu koop je “gewoon” even een horloge van €10.000,- alsof het niets is :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Niet slecht voor een eerste GS :grin:. Wat een prachtig horloge, geniet ervan!

2 likes

Prachtig! Gefeliciteerd en veel draagplezier.

2 likes

Gefeliciteerd met je moooie GS en bedankt voor je leuke post met prachtige foto’s.

Geniet ervan en draag deze knaller in goede gezondheid. :+1:

2 likes

Zeer mooie keuze! Welkom bij de club en veel draagplezier met deze schitterende aanwinst! :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd :tada::partying_face::birthday::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Schitterende aanwinst! Die wijzerplaat is inderdaad bijzonder mooi :ok_hand:

Ik vond de donkere wijzers net een afknapper omdat ik die graag zie reflecteren, maar goed te lezen dat je het net goed vindt. Het zorgt inderdaad voor wat meer contrast :blush:

Geniet ervan!

3 likes

Gefeliciteerd @Vanne & @Petteflet :clinking_glasses:
Heerlijke NA’s, genieten!

2 likes

Mooi die SBGY007 Petteflet! Veel plezier met deze aanwinst.

1 like

Prachtige horloges @Vanne en @Petteflet! Veel draagplezier.

2 likes

Gefeliciteerd! Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook direct een knaller!

Als je dit lang genoeg draagt zou je zo maar kunnen merken dat dit soort horloges het ook prima doen bij een t-shirt of polo. :wink:

2 likes

Bedankt iedereen voor de felicitaties! :slightly_smiling_face:

Dat is zeker waar! :sweat_smile:

Ik denk dat je gelijk hebt :ok_hand:

Ja ik wil ook nog wel van alles gaan proberen. Lijkt me heel leuk. :slight_smile:

19 likes

23 likes

Gefeliciteerd, prachtig!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie GS!

Ik moet zeggen dat ik wel verrast ben over je keuze. Voor mijn gevoel bestond je shortlist vooral uit Heritage modellen met een stalen band. Zeg maar de iets meer sportieve look.

Desalniettemin een hele mooie nieuwe aanwinst!

2 likes