Gefeliciteerd heel mooie aankoop
![]()
Kunst! Gefeliciteerd!
Ja het is ook wel verrassend. Maar toch checkt deze wel heel veel hokjes van wat ik zoek. En ik blijf het ‘kiezen’ binnen GS lastig vinden, omdat er zóveel variatie zit in de modellen/uurwerken etc. Je kan gewoon niet verkeerd kiezen vind ik.
Een beauty, prachtig! Ik deel Fate’s mening, een dresser kan onder de hemdsmouwen maar evengoed onder een t-shirt. Doe ik zelf ook. Omgekeerd - een dikke toolwatch combineren met een formele outfit vind ik dan weer lastig maar dát is heel persoonlijk natuurlijk.
Dat is ook zeker waar! Kan heel goed. Ik moet het alleen nog een beetje wennen qua dragen cq er voorzichtig mee zijn. Daar heb ik met mijn toolwatches veel minder moeite mee en die doe ik eigenlijk nooit van de pols.
Ik vind hem zo mooi
![]()
Mijn ervaring is: hoe voorzichtiger je bent, hoe sneller de eerste krasjes verschijnen. Geforceerd voorzichtig omgaan heeft bij mij juist het tegenovergestelde effect.
Onlangs heb ik een SLGB005 aangeschaft en vooral de bracelet lijkt erg gevoelig, ondanks de geborstelde schakels. De eerste kleine “battle scars” zitten er inmiddels al op.
Hoe dan ook: veel plezier gewenst met dit prachtige stuk.
Ja heb je ook gelijk in. Het is dan ook vooral even wennen. Krassen voorkom je gewoon niet op zo’n volledig gepolijst horloge. Maar mooi is het wel!
Thanks! Jouw SLGB005 vind ik ook schitterend.
Net nog even een loupe erbij gepakt om wat details te bekijken. ![]()
Tijd niet gedragen, maar wel erg tof. Heb soms beetje moeite met die polished wijzers op een witte plaat, toch wat minder contrast, en daardoor grijp ik meestal naar wat anders.
Vraag voor de groep, bestaat er ook een titanium buckle van GS zelf? Ik draag deze altijd met een leren band, maar zit dan gewoon een rvs buckle op…
Ik zag laatst weer een video van Teddy Baldassare en daar kwam de wagtail moonlit birch langs. Ik ben een beetje verliefd aan het worden ![]()
Toevallig zat ik er net ook nog naar te kijken.
Heel mooi horloge!
Heb je nog een voorkeur voor de lichte of donkere plaat?
Schitterend horloge in het echt ook! Als ik de slgw005 niet had, stond die bovenaan mijn wishlist.
Als ze deze ooit met een Spring Drive handwinder maken dan sta ik vooraan in de rij denk ik. Ik vind GS altijd mooier op leren banden en het totaalplaatje van die dunne E9 kast met de dunnere wijzers en geborstelde bezel, no date enz is gewoon fantastisch mooi ![]()
Ik heb deze al dus, sowieso de donkere ![]()
Vandaar de blauwe
Maar ik snap dat je liever spring drive wilt als je al een high beat hebt ja. Ik wil eigenlijk ook wel een spring drive eens.
Behalve het uurwerk zijn ze natuurlijk compleet verschillend, dus het zou niet eens zo gek zijn om ze beide te hebben. Maar SD is ook een knap staaltje techniek en als GS fan mis ik nog eentje in mijn horlogedoos. En GS kennende kan het wel eens goed zijn dat er ooit zoiets komt ![]()
Maar het 9SA4 uurwerk is wel een plaatje om te zien. Daar komt een case back met doorkijk goed tot zijn recht.