Quartzserviceupdate…
Toch fijn als de prijs meer dan het dubbele van de indicatie is. In ieder geval is het quartz uurwerk ‘gesmeerd’. Kan er weer een paar weken tegen!
En slecht 5 maanden kwijt geweest. ![]()
Quartzserviceupdate…
Toch fijn als de prijs meer dan het dubbele van de indicatie is. In ieder geval is het quartz uurwerk ‘gesmeerd’. Kan er weer een paar weken tegen!
En slecht 5 maanden kwijt geweest. ![]()
![]()
Dit is toch krankzinnig?! En met zo een waardeloze generieke geplakte beschrijving? Ik zou hier contact over opnemen en het niet accepteren. Of ze moeten toch meer werk hebben verricht, maar de specificatie moet dan overnieuw.
Wat een bullshit zeg.
Niet normaal. Als de kosten meer dan het dubbele zijn dan hun eigen inschatting dan moeten ze jou als klant toch tenminste een heads up geven en vragen wat je wil ![]()
Die melding heb ik wel gehad maar ja, wat moet je dan? Nee zeggen?
Ok. Geeft wel een nare bijsmaak zo’n duur geintje
Het helpt heel erg om meer tijd te investeren in andere hobby’s dan horlogemeuk. Maar dat loslaten valt na 42 jaar hobbyen niet mee.
![]()
Aha dan snap ik dat wel ja ![]()
Daar kan niks aan tippen vind ik
Onwijs mooi. Daarom zou ik zelf nog heel graag de SLGW003 willen hebben. Lijkt me een heerlijk setje samen met de Spring Drive handwinder.
Edit: Of eventueel de 007, om een donkere plaat te hebben als tegenhanger. ![]()
Prachtig!
Congratz!!
Prachtig horloge.
Doet me een beetje denken aan de Seiko presage ssa343j1
Ik ken de gedachte, maar als je geen man van donkere platen bent, zou ik het niet doen. Blijf trouw aan wat je echt mooi vindt. Tegenhangers in deze prijsklassen zijn misschien wel behoorlijke investeringen voor hoeveel je ze dan zou dragen.
Maar als je het net zo mooi vindt. Dan is het wel weer een lekkere variatie!
Belachelijk!! Volgende keer naar een Forum sleutelaar gaan…
Deze prijs is echt volkomen bizar, imho.
Wat hebben ze gedaan voor dat geld en gedurende die 5 (!) maanden?
Polijsten, een batterij, smering en een waterdichtheidstest voor €555,-? Waarbij polijsten (Zaratsu) dan nog een aanname is…
Haha ik zag het filmpje ook afgelopen weekend en deze veroorzaakte hetzelfde effect. Helaas was dat wel snel voorbij toen ik daarna in de horloge spaarpot keek ![]()
Ja heb je gelijk in. Voor het “overzicht” en evenwicht is het leuk, maar uiteindelijk werkt het niet. Ik vind die lichte plaat gewoon veel mooier. ![]()
Maar nu eerst nog genieten van deze ![]()
Overhemd is ook mooi