Voor de 231?
Volgens deze gast gewoon te bestellen dus? Zal die van de 235 zijn?
Voor de 231?
Volgens deze gast gewoon te bestellen dus? Zal die van de 235 zijn?
Yup. Die is te bestellen. Logistiek en mogelijkheden zijn het probleem niet, ik vind het alleen mentaal moeilijk om 1000 ballen aan een bracelet uit te geven.
Ja dat gaat werkelijk nergens over. Wtf. Maarja, hoe kom je er anders aan? ![]()
Mooi! Welke is dit?
Dank je!
Dit is de SBGX261. Simpel doch doeltreffend
Echt prachtig. ![]()
Cross post. Vandaag had ik afgesproken met @Martijn851 voor de overdracht van deze SBGH271
Wat een geweldig horloge! Ik ben er reuzeblij mee.
Schitterend! De 62GS behuizing blijft mijn favoriet.
Draag 'm in goede gezondheid!
Veel draagplezier !!
Schitterend!
Welke is dit?
Referentie is SBGX063
Kuch,kuch…SBGH273. Correct me if I’m wrong
![]()
Edit: gefeliciteerd met deze topper!
Haha, dat klopt, ik zie het nu pas. Ik was al een tijd aan het azen op een SBGH271 of een SBGH273. Mijn toetsenbord kwam blijkbaar met de 271 op de proppen.
Ik moest vanochtend direct al lachen bij de koffie, want er waren mensen bij Fratello op het idee gekomen dat een UFA Spring Drive op één of andere manier te vergelijken is met de kermis van de Land-Dweller.
![]()
In het paars is de Evo 9 serie wel veel beter te pruimen dan met lichte dial, trouwens. Maar goed, ondanks de GS indice op 12 kon de Rolex mij niet overtuigen om dat punt af te straffen met een stem tegen de GS. Sterker nog, met een lichte dial is dit ook een no-contest.
Wat zeggen we er van?
100%
Terecht dat het ontbreken van een fijnafstelling van de GS band even wordt aangestipt. Kom op GS, maak daar nu eens serieus werk van. Het gaat niet alleen om beeldschone wijzerplaten en precisie caliber.
En het gaat ook niet om van die mega sluitingen…
Ik snap GS wel, die dingen zijn tyfus lelijk. Heb meerdere horloges (gehad) waarbij de sluiting 1/3 of meer van de band is ![]()