Grand Seiko Only XI

27 likes

Een paar maanden geleden kocht ik mijn eerste Grand Seiko, een SBGK005. Sindsdien is het vrijwel niet van de pols geweest. Zelfs op vakantie mocht het mee. Het draagt heel comfortabel op mijn 16.5cm pols, zeker met de stalen band en de korte lug-to-lug. De kwaliteit spat er ook gewoon vanaf.

Niet zo gek dus dat ik sindsdien met wat meer interesse naar het merk kijk. Toevallig kwam een paar weken geleden een SBGW289 voorbij, full set en voor een mooie prijs. Ik ben er voor gegaan :partying_face:.

Nu heb ik al aardig wat horloges gehad, maar bij het zien van de wijzerplaat viel mijn mond toch even open. Echt ongelooflijk mooi, zowel in de volle zon als in de schaduw. De omlijsting door de prachtige kast in perfect formaat maakt het helemaal af.

Dus nu heb ik twee heerlijk complementaire Grand Seiko’s. Allebei handwinders, allebei no-date, maar dat heeft toch mijn voorkeur. Genieten!

52 likes

Heerlijk duo :star_struck:

1 like

Grote klasse! Zelfs voor GS.
Mooi formaat, handwinders dus relatief plat, geen datum. Complementaire kleuren en beide kasten zijn heel erg GS onderscheidend.
Geweldig duo!

1 like

Fantastisch zeg, schitterend.

1 like

Schitterend! :ok_hand:t2:

1 like

Bedankt allemaal :smiley:!

31 likes

Schitterend duo :white_heart: :blue_heart:

1 like

Prachtige set zo :ok_hand:

1 like

We vieren de zomer en het einde van de vakantie.

26 likes

:star_struck: En uitloggen nu want klaar ben je!

1 like

Mooi hoor! Perfect setje zo! Allebei prachtige horloges en toch ook weer heel anders :ok_hand:

1 like

Super gaaf en fijn dat wij mee mogen genieten.

Handwinder en no-date, ik heb er nog geen maar ik verwacht dat het ook mijn voorkeur heeft.

1 like

Hier ook net mijn batterij vervangen:

7 likes

Prachtige set zo :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

22 likes

Zo’n mooi horloge! :raised_hands:

1 like

29 likes

29 likes

Waanzinnig mooi toch! :smiling_face_with_three_hearts:

Hoe verhoudt deze zich tov alle andere GS’en die je al gehad hebt? Deze staat al jaren op mijn wishlist, maar nooit doorgepakt :blush:

1 like