Grand Seiko Only XI

Heb deze incoming uit Hawaï

2 likes

Waarom zou dit niet mogen?

Je schrijft het zelf al, hele kleine oplage. Dus de kans dat we hem hier ooit gaan zien is heel klein.

Dus prima om hem in dit topic voorbij te zien komen.

3 likes

Heb ik ook weleens gedaan in een baldadige bui. :laughing:

Waarom?
Omdat dit een topic is:
Laat “Je,” Grand Seiko zien.

IMG_5267

1 like

Als je argumenten op zijn, kun je inderdaad het beste gifs gaan sturen.

Gezellig

Was naar @Petteflet natuurlijk :rofl:

1 like

Beste GS’ers,

Ik heb abusievelijk een nieuwe release van sbga527 geplaatst die niet in mijn bezit is, dat klopt niet met de topic titel:

Laat JE Grand Seiko zien.

Gezien de discussie heb ik mijn post verwijderd.

Kijk hier verder:

Sorry voor het ongemak.

3 likes

@SeikoSportura kan weer rustig gaan slapen.

4 likes

Maak je om mijn nachtrust maar geen zorgen, focus eerst maar eens op je eigen argumenten.

1 like

Speciaal voor jou even terug gekeken chef GS topic. Er wordt regelmatig een nieuwe GS release gepost hier. Niet iedereen leest in het andere topic mee, moet gewoon kunnen vind ik.

Dat jij leest nieuw als in mijn nieuwe Grand Seiko is niet echt iemand anders zijn probleem naar mijn bescheiden mening.

Fijne avond.

5 likes

Uren typen en wissen om mij ‘chef’ te noemen? Je had er beter een nachtje over kunnen slapen.

Even kalmte promoten met de Shunbun kersenbloesem :cherry_blossom:

23 likes

Nergens iets gewist? Was terwijl in het nieuwe Seiko/Grand Seiko topic aan het kijken maar bedankt voor je aanname weer.

Ik had hem gewoon laten staan, kijkt toch prettiger in 1 draadje en is ook al door anderen hier gedaan.

3 likes

Wat een defensieve reactie. Maak je niet zo druk, het is maar een horlogeforum. Fijne avond!

Dankjewel :slightly_smiling_face:

1 like

Nee, de topic titel is al jaren verkeerd. Hier wordt alles van Grand Seiko besproken, inclusief wensen, brain farts, en allerlei modellen die ooit hebben bestaan.

Topic zou gewoon “Grand Seiko only” moeten heten.

Kun je hem terug zetten? Ik had het dankzij het azijnpissen gemist en ben nu nieuwsgierig geworden.

Laat je niet weerhouden om hier gewoon lekker alles wat met Grand Seiko van doen heeft te bespreken, zou ik zeggen.

Nee, niks aan de hand man. Ik ervaar de oproep tot verwijderen als gezeur. Ik sluit me graag aan bij @NOADHF, @Dpvh en @Petteflet . Moet gewoon kunnen…

Wacht…

Gevonden! Cool patroon op de plaat, maar ik wacht even op een andere kleur. Ik zoek nog wel naar de juiste spring Drive, maar dit is hem niet. Blauw op Blauw ook matig, ze hadden de seconde gewoon in blank staal moeten doen.

16 likes

Gezellig, heel de praatgroep meldt zich. Succes in de groepstopic heren, fijne avond!