Grand Seiko Only XI

Een belangrijk element ligt buiten het horloge zelf. Sommige andere [aanwezigen bij de lancering meldden]dat elk exemplaar wordt geleverd in een presentatiedoos die met de hand is beschilderd door een lokale kunstenaar, en foto’s van het evenement (zie hierboven) tonen dat de dozen individueel zijn versierd met golf- en bloemmotieven. Grand Seiko heeft geen details over deze regeling bekendgemaakt.

Een echte LE dus

7 likes

@Rex11 haalt de foutieve foto tenminste nog netjes weg, maar jij moet hem er alsnog doorheen drukken? Wat een schoolpleingedrag. Succes met je koninkrijk, fijne avond!

:grin:

1 like

Een fotootje van eerder vandaag dan maar, toen de wijzerplaat plots roze werd :v:.

28 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Ik weet niet man. Ik zou de dame in kwestie bij mijn Grand Seiko doos weg halen of ik zou een cleane doos vragen als ik hem zo kreeg.

Dit soort kitsch is heel erg lelijk. En die verf gaat ook nog eens bladderen als je de roll gaat gebruiken.

Aan mijn dozen geen polonaise. Zeker niet van Amerikanen. Ik koop een Japans horloge, geen Hawaii shirt.

3 likes

22 likes

Nog even een zonsverduistering plaatje.

26 likes

Taisetsu?

Gezondheid!

10 likes

こんにちは

17 likes

何にも触るな、この道化め!

3 likes

als je het terug vertaalt is het niet: niks meer aan doen pannekoek :grinning:

3 likes

:joy::see_no_evil:

6 likes

14 likes

nu de topic titel is aangepast:
is er iemand die nog een GS gespje heeft?
https://www.horlogeforum.nl/t/grand-seiko-16-mm-pin-buckle-gesp/616238?u=gmtplus1

2 likes

18 likes

22 likes

Op een nieuwe band, wat vinden jullie ervan?

24 likes

Meer dan oké! Sowieso is dat model gewoon heerlijk!

1 like