Grand Seiko Only XI

Onmogelijk om op de foto te krijgen hoe dit horloge met het licht speelt… :star_struck:

41 likes

Bij mijn SBGX261 deed ik er exact 3 jaar mee. Moest hem afgelopen week vervangen.

Hij staat overigens net 2 minuten in het blauwe deel, want ik heb een Spring Drive incoming vanuit Japan :grin:

10 likes

22 likes

:nerd_face: Check :white_check_mark:

2 likes

You like? :grin:

1 like

Laat eens een plaatje zien? :grin:

2 likes

Yep!

1 like

Plaatje van het web gestolen:

26 likes

Heel mooi! Blauwe sunburst is natuurlijk altijd een win. :ok_hand:

Ik zat toevallig net ook op Chrono te zoeken op GS. Ook iets onwijs moois gezien…

28 likes

Prachtige GS
Midnight blue :ok_hand:

1 like

Ook een onwijs mooie prijs :sweat_smile:

Ja ik kan niet wachten. Paar maandjes terug al bij wijze van test een Seiko 5 uit Japan laten komen, dat ging zeer naar tevredenheid. Nu nog eens dunnetjes over gedaan :sweat_smile:

Poh, wat een gaaf ding idd!

Dank je! Blijkbaar tegen zwart aan bij gematigd licht en mooi fel blauw in direct licht.

2 likes

Klopt in volle zon zelfs paars. Heb deze ook gehad even foto zoeken.

1 like

27 likes

Wauw, schitterende plaat. Alleen ik trek de witte datumvensters steeds slechter.

1 like

Ja… voor de helft ga ik het miss eens overwegen :laughing:

Zit je al bij de deur te wachten? :smile: Kan soms echt verassend snel gaan vanuit Japan hè. Soms nog sneller dan een pakketje binnen in Nederland. :joy:

‘Hmm ik heb daar niet zo’n moeite mee. Had jij hem liever zwart gehad dan? Ik vind dat venster erom ook wel mooi.

Liever geen datum😉

2 likes

Heel mooi! Gelukkig op dit shot geen paars. Heb om die reden de SBGA375 af laten vallen, omdat die naar verluidt vaker paars laat zien op de plaat.

Zeker! :joy: Die Seiko 5 bestelde ik op zaterdag, en die lag woensdag op de mat :dash:

2 likes

Altijd goed deze kleur :heavy_check_mark::+1:

1 like

Nee dat vond ik wel meevallen. Ik noemde het zelf meer inktblauw :rofl:

Toen nog een NA topic gemaakt met extra foto’s.

Veel draagplezier alvast Spring Drive blijft geweldig.

2 likes