Deze is behoorlijk goed in proportie op jouw pols. De plaat is prachtig.
@JoBe Bedankt, ja deze GS is echt een pareltje. Nu is eerder de vraag, doorsparen voor een GS en de Rising Sun weer overslaan aangezien ik al een aantal prachtige Speedy’s heb. Of toch eerst de Rising Sun en dan voor de GS.
Plaatjes van vanochtend tijdens een pasrondje. Zal wel in het correcte topic de overige horloges plaatsen die vandaag aan de beurt zijn gekomen.
Pas sessie bij de Seiko Boutique. De nieuwe UFA Lake Suwa 37mm ![]()
En de Heritage Taisetsu 40mm - SBGA415G
Qua maat zal het eerder richting de 37mm UFA’s gaan.
Blijft de keuze op dit moment de Lake Suwa of de Ice Forrest.
Je kent het HF motto: Budget vergroten en beide toevoegen.
Heb je al een blauwe wijzerplaat in de collectie?
![]()
Niet voor niets dat de
topmodellen allemaal standaard op een uiterst exclusieve lederen horlogeband worden geleverd.
Bij horloges van dit kaliber kiest
Grand Seiko vrijwel nooit voor een metalen of platina schakelband, omdat hoogwaardig leder de traditionele, chique uitstraling van hun topstukken versterkt.
![]()
?
Goud en witgoud
Nog steeds een mening ![]()
UFA modellen ook gewoon een bracelet.
Dus niet echt prijs afhankelijk. Wel eens dat leer een meer dress karakter geeft natuurlijk.
Wauw.
#nietmeeeens
En dat is dan weer mijn mening
Gefeliciteerd!
Wel mooi zo op dat leren bandje ![]()
Dit zijn feiten:
- Kodo Constant-Force Tourbillon (SLGT003)
De “Kodo” wordt geleverd op een uiterst unieke, zwarte band van kalfsleder. Dit leder is behandeld met traditionele Japanse urushi-lak.
-
Spring Drive 8-Day Jewelry (SBGD205)
Dit meesterwerk is voorzien van een diepblauwe krokodillenlederen band. -
Hand-Engraved Platinum “Snowflake” (SBGZ001)
heeft Grand Seiko gekozen voor een glanzend zwarte krokodillenlederen band met een subtiele textuur.
![]()
Heel eenzijdige discussie dit.
Misschien moet je jouw GS even laten zien?
Waarom?
Zit uiteraard wel krokodillenleder om.
![]()
FTFY.
Dit is Nederland, just saying ![]()
Omdat ik jou overal en nergens met sterke meningen zie reageren en mensen corrigeren, maar je laat geen horloges zien.
Ben heel benieuwd! ![]()
Snap ik.
Kan ook gewoon urushi gelakt leren bandje bij mijn bandenboer bestellen dus zo speciaal is dat nu ook weer niet.
![]()