Grand Seiko’s SLGT003 om de pols. (eventjes toch)

Dank voor het meenemen in dit avontuur, bijzonder horloge en showcase van techniek, niet mooi of praktisch, maar ach wie kan het schelen :+1:t2:

1 like

Krijg je hier geen jeuk van?

Waarom zou ik?

Bedankt! :+1:t4:
De kast is super :wink:.

1 like

Fascinerend. Ik zou hem best willen hebben: af en toe een avond om de pols en dan naar dat uurwerk kijken. Het is echt een sieraad.

1 like

ja kan me goed voorstellen dat het in real life misschien wat beter te zien is :smiley:

Daarnaast is het probleem voor mij puur hypothetisch :wink:

1 like

Schitterend stukje techniek. Die GS wijzers zijn net een goed ontwerp om leesbaar te zijn. Die gepolijste zijkanten spelen constant met het licht en zullen ze wel tevoorschijn toveren :blush:

Heel leuk dat je hem hebt kunnen passen ook, toch een unieke kans denk ik! Bedankt om ons te laten meegenieten!

2 likes

Absoluut mooi stuk vakwerk.
Ik loop wel warm voor dit soort horologische kunstwerken. Complicaties zijn leuk. behalve in het ziekenhuis

2 likes

Prachtig mooi horloge, hier hou ik van :heart_eyes:

1 like

Een kunstwerkje inderdaad. Hoort eerder in een museum dan om je pols. Dank voor je verslag!!

1 like

2 likes

Dank voor het delen. Dat geluid :heart_eyes:

Wel krijg ik van het design een beetje deze vibes…

1 like

Mooi verhaal en geluid ! bedank voor het schrijven van je verhaal zodat wij ook met z’n alle een beetje mee konden genieten !!!

1 like

Leuk verhaal, het enthousiasme spat er vanaf :+1:t2:

Ik vind het geluid fantastisch (maar krijg wel een beetje een gevoel van “maar wacht er is meer-het horloge geeft niet alleen de tijd aan, hij houd je ook heel de nacht wakker, it’s amazing🤡)

De hoeveelheid details is echt fraai om te zien, maar dan ook echt heel mooi. Nog mooier zou ik het vinden als, a la Moser, een kleine dial achter de wijzers zaten.

1 like