ik ben opzoek naar een vakantie horloge en eentje die blijft daarvoor, na zoeken kom ik de SBFX339 tegen die mij zeer aanspreekt maar dit is dus een Quartz uurwerk zonder het solar gebeuren wat ik inderdaad niet wil, ik heb altijd een mechanisch uurwerk gehad in mijn horloges maar dit spreekt mij wel aan, de vraag is doen of verder zoeken?
ik weet dat ik de zelf de knoop door moet hakken en moet kopen wat ik mooi vind maar misschien zeg iemand kijk daar eens naar…
Als je had gezegd dat het een fotoshop was, had ik het geloofd. Of meer, ik zou nooit geloven dat dit echt een GS is zonder uitvoerig onderzoek.
Het enige leuke vind ik de kroon op 4 uur - al de rest geeft me een allergische reactie. Monsterlijk dikke bezel, lompe cijfers erop, te dikke indices, lompe wijzers, staal-zwart-geel-ziekgroenelume kleurcombo.
Ik zou heel, heel hard verder zoeken. Maar…
Exact! Dus als je 'm echt mooi vindt, gewoon doen natuurlijk.
Kijk dan naar die randjes bij de band. Er klopt iets niet aan die afbeelding.
OT: cool horloge wel. Zo’n GS quartz is wel fijn als grab 'n go in de zomer. Maar misschien is een horloge met meer kleur, geel in dit geval, wel wat spannender als zomer/vakantie horloge.