Was al aan het zoeken daar en inderdaad staat leuk spul tussen en eerlijk gezegd koop ik liever hier dan op CH24
Ja, dat sowieso!
Even ter aanvulling, geel springt er uit, waarom weet ik niet maar het heeft wel wat springt er gewoon tussen uit als je honderden horloges bekijkt
Het model spreekt mij persoonlijk niet zo aan, ik vind het te grof voor een GS. Het quartz uurwerk is overigens wel fantastisch. Echt super nauwkeurig en geen omkijken naar. Verder gaat het er vooral om wat je zelf mooi vindt. Veel plezier met je zoektocht.
Moet na iedere batterijwissel WR gecheckt worden. En ik vind het een afzichtelijk apparaat, maar da’s persoonlijk. Ieder zijn smaak.
Ik respecteer ieder zijn mening, ik heb ook wel eens ooit van van mij hoeft het niet maar als jij er blij mee bent moet je het dragen, kopen, rijden of wat dan ook
Zekers! Maar mijn gedachte is als je Q gaat dan solar. Dat hoeft de eerst komende 20 jaar niet open voor een accu.
En wil je voor big and heavy gaan. Overweeg een Seiko monster. Heb ik ook. Zijn er in veel variaties. Iconisch en iedereen in de horlogewereld kent hem. Moet je in het echt hebben gezien. Een blok L613 staal.
Ticks al boxes. Luxury segment en flashy, we have a winnerrrrrr!!!
Alleen geen quartz. Maar ja, je kunt niet alles hebben in het leven
Q flippert minder makkelijk en wat hier in zit is robuust genoeg
Ik doe dat standaard. Al meerdere GS’en hier gehad; is geen raketwetenschap - maar je moet IMO wel met de juiste insteek te werk gaan. De tekst op de batterij is bij mij bijvoorbeeld “level” met die op het uurwerk. Waarom - daarom, anders ben je geen GS-drager. Of “caretaker”. Ook een luchtontvochtiger aan, pakkingen ingevet - ook de kroon/stift gaan er altijd even uit. Meteen even de kroontube schoon, die is altijd ranzig.
Nee. Ik heb dat meermaals geprobeerd, en het zijn gimmicky kleuren waar je zo zat van bent omdat het net nergens bij past. Ik ben zelfs zat geworden van een Baby Tuna:
De enige kleurrijke vakantiebeater die ik zelf nog wel eens mis is deze:
Squale 1521 Ocean for the win. Onverwoestbaar, en super fleurig.
Echt een gaaf ding! Kan hem niet vinden op de site van Q…
https://www.q-watches.com/product/grand-seiko-sport-diver-limited-edition-800pcs
Goed zoeken in de crypten van Q.
Nietes. Althans, niet levend.
Haha, touché… iets in de trant van “mIjn hart stond stil, maar mijn Vostok tikte nog”