Te koop. Geen ruil deze keer.
Merk en model: Grand Seiko Elegance Collection SBGE269G “Toji”
Diameter: 40,2 mm
Leeftijd: 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 05/2025
Factuur en/of certificaat: Aanwezig originele Grand Seiko garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Volledige set: binnen- en buitendoos, boekjes, garantiekaart, hangtag en alle schakels
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen geniet de voorkeur (regio in overleg), verzenden kan uiteraard goed verpakt en verzekerd
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als perfecte staat. Nauwelijks draagsporen, glas en bezel onbeschadigd. Werking zoals je van een Spring Drive mag verwachten: loepzuiver.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch Spring Drive GMT – kaliber 9R66
Vraagprijs: 4750
Omschrijving:
Deze Grand Seiko SBGE269G, ook wel “Toji” genoemd, is geïnspireerd op de Japanse winter. De wijzerplaat heeft die typische, rustige winterstructuur: helder, ijzig wit met veel diepte, die in verschillend licht steeds net anders oogt. In combinatie met de scherpe GS-afwerking en de blauwe GMT-wijzer blijft het een horloge waar je naar blijft kijken, zonder schreeuwerig te worden.
Draagt comfortabel met z’n 40,2 mm en is dankzij Spring Drive extreem nauwkeurig. GMT-functie maakt ’m bovendien praktisch voor dagelijks gebruik of reizen.
Geen haast, geen noodverkoop.
Vragen of serieuze interesse: stuur gerust een PB ![]()
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.