Ok, deze gaat een beetje pijn doen.
In mijn ogen de mooiste GS, de kast, een prachtige blauwe wijzerplaat, subtiele goudkleurige wijzer, het logo, zichtbodem, sportief en chique; alles klopt gewoon.
En dat is dan gelijk het ‘manco’, ik vind hem zo mooi dat ik het horloge niet draag, stel dat er krassen op komen…
Ligt al een jaar in de doos, hoog tijd voor een nieuwe eigenaar die er wel van kan genieten, ik koop wel iets voor het circuit waar een krasje meer of minder niet uitmaakt.
In '23 nieuw gekocht van 1 van de bekende verkopers op HF.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: GS SBGH273
Diameter: 40
Leeftijd: 5-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):01-08-2023
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set.
Doos, omdoos, rijstpapier, boekjes, certificaat, extra schakels, doekje.
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, verzenden op risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): 99,9%, zgan
Soort uurwerk en kaliber: 9S85 hi-beat aut.
Vraagprijs:€4850, geen inruil.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Mijn foto’s doen dit horloge geen recht, zijn slechts bedoeld om de staat aan te tonen, de Zaratsu polish is geweldig, maar maakt een foto maken zonder reflectie nogal uitdagend.
Wil je pittig onderhandelen dan kan ik Chrono aanbevelen